vernut-tovar-magazin-pokupka

Zara у Києві нахабно порушує права споживача

Знаємо таких. Треба бути в цьому випадку дуже наполегливим

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка із Києва Ангеліна, вона переконує, що відомий магазин одягу нахабно порушує права споживача, не йдучи на зустріч своїм клієнтам, хоч за законом і мав би повернути товар навіть без чека.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Доброго дня. В магазині “Зара Україна”, який знаходиться за адресою м.Киів, Оболонський проспект, 1Б, я купила дитині річ, але вона не підійшла і я вирішила її повернути.

Через два дні я звернулася домагазину. Мені було відмовлено, оскільки я втратила чек. Я спробувала вирішити питання запронувавши подивитися камери, а також взяти показання зі свідка, який був разом зімною. Також я намагалася отримати дублікат чеку. Але мені також було відмовлено.

Я написала заяву директору, але менеджер Ірина повідомила, що це не має сенсу і врядчихтось буде розглядати мою заяву.

Будь ласка, зверніть увагу на мою скаргу та допоможіть її задовільнити. Дякую!”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах