fbpx

За несправну пральну машину не повертають гроші

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Шерстюк Ірина Юріївна, вона переконує, що їй не повертають гроші за несправну пральну машину попри те, що машина була повернена вчасно. ОСЬ ЇЇ...

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Шерстюк Ірина Юріївна, вона переконує, що їй не повертають гроші за несправну пральну машину попри те, що машина була повернена вчасно.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів:

“Добрий день. Прошу Вас звернути увагу на мою проблему, адже таких, як я, дуже багато. Я купила в Інтернеті плату до пральної машини «Індезіт», після підключення машина так і не запрацювала.

Згідно з Законом України, я в той же день її повернула, але на тому кінці дроту мені відповіли, що я не маю права отримати гроші, бо я її використала, але ж підключити і користуватися – це різні речі.

Після довгої розмови продавець запевнив, що в них є інший покупець на цю деталь, що гроші повернуть і що вони передзвонять. Я чекала два тижні. Ніхто не дзвонив, коли сама набрала, сказали, що консультант у відпустці, а потім через тиждень, коли вона вийшла з відпустки, взагалі почала кидати слухавку.

Я написала смс із погрозою, що звернуся на канал «Інтер». Того ж дня передзвонив директор і сказав, що гроші віддавати він не буде, а вишле деталь, а якщо я незгодна, то маю їхати і сама забирати.

Але яку ж деталь він вишле, якщо її мали поставити іншому клієнту, код деталі я не записувала, адже не думала про такі наслідки.

Номер телефону директора 067-782-62-57, їхніх продавців 066-998-86-38 (фірма «Запчастини» – так вони називали себе), накладні про отримання і повернення товару з «Нової Пошти» я маю”.

 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК