Як сертифіковані СТО світових автовиробників здирають гроші з українських водіїв

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Антон, який переконує про поганий сервіс від сертифіконваного партнера СТО “Рено” – Авто-Р. Між іншим, саме це СТО є сертифікованим для авто...
avto-mashiny-kar-yaki-zminyli-svit

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Антон, який переконує про поганий сервіс від сертифіконваного партнера СТО “Рено” – Авто-Р. Між іншим, саме це СТО є сертифікованим для авто цієї марки. 

Контакт для журналістів: 

“Я власник автомобіля Рено Кангу 2003 року випуску, д/н АР7736АТ який придбав у 2007 році у Києві. Машина не на гарантії. Починаючи з часу придбання, я весь цей час обслуговувався на СТО “Авто-Р”, м. Запоріжжя вул. Глісерна 16.

За час експлуатації авто з 2007 до 2015 року я здійснив близько 49 звернень на це СТО, з яких більше 40 з приводу ремонту та техогляду мого автомобіля.

Станція є сертифікованою для автомобілів Рено і ціни там у три рази вищі за інші СТО, але персонал запевняв, що несе відповідальність і гарантію на роботу авто та його вузлів. 4 квітня 2014 року я пройшов технічний огляд який коштував більше 2000 гривень, але попросив оглянути технічний стан авто і загальна сума оплати перевищила 7000 гривень, після цього я звертався ще декілька разів. Зі всіма документами, якщо Ви бажаєте мені допомогти в цьому питанні, можна ознайомитися за посиланням

Вважаю, що при такій частоті звернень мій автомобіль повинен бути у доброму технічному стані.

В кінці січня сталася серйозна поломка двигуна – вада конструкції призвела до того, що зовнішня поломка шківа генератора, призвела до руйнування всередині двигуна – станція виставила рахунок на більше ніж 58000 не враховуючи роботу.

Я звернувся до Рено Україна з приводу відповідальності СТО “АВТО-Р”, але представництво запропонувало мені лише знижку 20 %.

Я був вимушений відмовитися від пропозиції внаслідок недостатнього рівня відповідальності компанії за недолугу, на мій погляд роботу СТО. Зараз я здійснюю ремонт на іншій станції і за суму трохи більше 23 000 гривень.

Я вважаю, що СТО і компанія РЕНО повинні компенсувати мої витрати на ремонт за некваліфіковану, на мою думку, роботу СТО “АВТО-Р” та неналежне виконання технічного обслуговування мого автомобіля.

СТО не проводить належний технічний огляд авто, результати діагностики ніколи не роздруковують та не надають клієнту. Рівень обслуговування формалізовано. Доступ клієнтів до боксів обмежений. Виконується огляд тільки тих вузлів чи проблем, на які вказують клієнти, самостійно виявляти працівники СТО без скарг клієнтів не можуть чи не хочуть. При цьому не враховується, що клієнт на має достатнього рівня знань для самостійного виявлення технічних проблем авто, тому і звертається на СТО, яка ці послуги не забезпечує належним чином.

Додатково я вимагаю від Рено Україна провести пересертифікацію СТО “АВТО-Р”, тому що технічний рівень спеціалістів може не дозволити їм здійснювати кваліфіковане технічне обслуговування автомобілів клієнтів.

Чи можете ВИ надати мені кваліфіковану допомогу з цього питання та пояснити мої права та ступінь відповідальності СТО за свою роботу. Чи існують методи впливу на таку роботу СТО, якщо клієнт правий в цьому випадку і СТО повинна нести відпов! ідальність?

У випадку порушенні моїх прав як споживача, про що я не сумніваюся, прошу застосувати можливі законні заходи для справедливого вирішення цього питання.

З повагою. Анатолій Васильович Недоля. Запоріжжя.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах