fbpx

Холодні батареї у Шевченківському районі

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Наталія. Жінка переконує, що у її будинку протягом багатьох років відутнє теплопостачання, а квитанції на оплату послуг все ж приходять. Вона просить...
Фото: blender3d.org.ua

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Наталія. Жінка переконує, що у її будинку протягом багатьох років відутнє теплопостачання, а квитанції на оплату послуг все ж приходять. Вона просить допомогти розібратись у ситуації, адже звернення до різних інстанцій були безрезультатними.

Ось її лист:

Контакти для журналістів: 

“Доброго дня. Я проживаю у Шевченківському районі міста Києва. В 33 квартирах нашого будинку протягом багатьох років відсутнє теплопостачання,а квитанціі до сплати100%. Ми неодноразово зверталися індивідуально і колективно до жеку,кереючої компанії,київенерго,народних депутатів різних скликань,але батареї залишаються холодними протягом усього опалювального сезону. Звернення на гарячі лінії 1551,1558 і тп не ефективні.

Просимо провести журналістське розслідування та надати справі якомога більшого розголосу. Для підтвердження моїх слів можу надати зареєстровані письмові звернення до вказаних організацій та осіб,а також відповіді на них.”

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
- 45%! НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОҐАВ 
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК