Харківська е-крамниця Лідер принижує своїх клієнтів

Сервіс на вищому рівні...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Людмила, яка скаржиться на поганий сервіс у відомому інтернет-магазині. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Интернет-магазин “Lider” (Харків), знайшла його на порталі Prom.ua. Передзвонила уточнити за розмір, відповіли, що така похибка допускається (хоча похибка в цілий розмір (взуття).

Зробила висновок про несерйозність компанії, написала відгук.

Компанія передзвонила мені, запитала, для чого я це зробила, сказали, що ВСЕ ОДНО ВИДАЛЯТЬ МІЙ КОМЕНТАР”. Послали матом і кинули слухавку.

Prom.ua спочатку опублікували відгук і надіслали лист із підтвердженням, а потім видалили (маю підтвердження цьому, прикріпляю сюди).

Тобто, приниження гідності клієнтів не вважається порушенням і компанія і далі спокійно працює, не маючи ні одного негативного відгуку на порталі, думаю, що за сприяння самого порталу”, – написала вона.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах