Вже два роки поспіль комунальники не дають тепла в столичний будинок

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Марія, яка переконує, що комунальникам чхати на те, що в її будинку немає тепла.  ОСЬ ЇЇ СКАРГА: “Вже 2-й рік нормально...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Марія, яка переконує, що комунальникам чхати на те, що в її будинку немає тепла. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Вже 2-й рік нормально не опалюється будинок м.Київ, вул.Володимира Винниченка, 7. ЖЕК та Київенерго не намагаються вирішити проблему, перекидаючи відповідальність один на одного. З тих пір як нам встановили лічильник на будинок (в сусідньому будинку) почались проблеми: при -1-3 на вулиці в квартирі температура 14-17, при сильних морозах в квартирах 11-15 (в залежності від поверху). До того в було завжди тепло (24-25 градусів).

Прохання про перенесення лічильника в наш будинок відхиляються, посилаючись на технічну неможливість (ця можливість насправді є).

Жек лише надає акти про недогрів, і відправляє самостійно розбиратись з Київенерго, яке не приймає скарг напряму від мешканців, заявляючи, що балансоутримувач будинку, тобто ЖЕК Покровська, має надсилати офіційну заявку до них.

І ніяких заявок від нашого ЖЕКУ вони не бачать і в їх базі взагалі інформація, що наш лічильник встановлений в підвалі нашого будинку.

За 2 роки – 11 заявок на https://1551.gov.ua, купа зверненнь від мешканців до жеку, Київенерго, ukc.gov.ua – результату нуль?” – написала наша читачка.

Контакт для журналістів: 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах