money-mobil-telephone

“Водафон” обманув свого абонента

Копійка гривню береже...

До “Електронної книги скарг України” написав наша читачка Наталія. Вона скаржиться, що окмпанія Водафон їй втюхує непотрібні послуги і двічі знімає за них гроші з рахунку. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Скарга на Водафон. Послуга “Супер” підключена 31.08.2017 на 90 днів. Послуга “Супер” відключена 18.10.2017. У мене зняли з рахунку всі гроші і підключили новий тариф.

Відповідно у мене взяли гроші двічі за одне і те саме. А це вже шахрайство. Скаргу в компанії зареєстрували, відповіді не давали.

Водафон присилав декілька раз, що послуга закінчує свою дію без конкретних дат і умов. В то й же час, компанія пропонувала підключати послугу “Супер” на тих же умовах. Я думаю, це також ознаки шахрайства. Яким чином відстояти мої права, так як на мій погляд дія “Водафону” має ознаки шахрайства? Документів не маю. Смс є в телефоні”.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах