В Ужгороді супермаркет труїть споживачів (ФОТО)

До “Електронної книги скарг України” надійшов лист від нашої читачки Антонії, в якому вона ділиться своїми враженнями від відвідування  супермаркету Вопак в Ужгороді. Ось її лист: “Доброго дня! Маю неприємні...

До “Електронної книги скарг України” надійшов лист від нашої читачки Антонії, в якому вона ділиться своїми враженнями від відвідування  супермаркету Вопак в Ужгороді.

Ось її лист:

“Доброго дня! Маю неприємні фото та враження від відвідування супермаркету Вопак, що в Ужгороді на вул. Капушанській. Вчора я помітила ряд товарів, які давно мали бути давно у смітнику, а не на прилавку, до прикладу:

– морепродукти з морозилки – я знайшла продукти з 5ти-місячною просрочкою. Стан продуктів ви можете побачити на фото, на деяких з них дати вжитку ще хороші! Продавці явно не знають, як має виглядати якісний продукт, тому що після того, як я виклала на морозильну камеру зверху продукти, що на фото, вони поклали на місце ті, на яких дата вжитку по ціннику до 2018 року. Ви уявіть собі, що з ними буде до 18 року!

– акційні соленики без дати виробництва на них. Мене підвели до стенду, де описана вся інформація на рахунок даної продукціі, але дати виготовлення на ній нема. Сама адміністратор, пані Анжеліка, була здивована і доказувала, що на стенді зроблена ксерокопія документу, а дата просто на копіі не відобразилась.

– на ковбасному відділі висить шматок бастурми абсолютно без дат на ціннику. Мені сказали, що вона довго може зберігатись і вона ще хороша. Але вона твердіша за камінь! – знайшла фасовані цукерки без дат і просила винести зошит з датами виробництва

– цукерки адміністратор забрав, зошит так і не винесли. – купила просрочені осьминоги, які мені продали без проблем.

Викликала поліцію. Хотіла зафіксувати факт протерміновки продукту і дуже розчарувалась – мене юнаки-патрульні почали питати, чи я з Ужгорода, тому що всі місцеві знають, що сюди краще не ходити… нічого не зробили, ніякого акту не склали, штрафувати не мають права. Патрульні уїхали і я сама підійшла до адміністратора, гроші мени повернули. Але проблема далеко не в тих 20 гривнях – СКІЛЬКИ ЩЕ ДАНА МЕРЕЖА БУДЕ ТРУЇТИ МЕШКАНЦІВ МІСТА? НАВІЩО ТАМ ЛЕЖИТЬ ТОВАР, НЕ ПРИДАТНИЙ ДО СПОЖИВАННЯ? ЧОМУ ВОНИ ПОЗВОЛЯЮТЬ НА ЦІННИКАХ ЛОСОСЯ ПИСАТИ СРОК ПРИДАТНОСТІ 3 МІС, А НА КРЕВЕТКАХ – 1 РІК? Дуже прошу вас повпливати на роботу даного закладу і мережі взагалі, думаю ви знаєте про дівчину, яка лежить в інфекційному відділенні після курки-гриль,придбаної у Вопаку на Бестужева: https://tsn.ua/ukrayina/kurka-z-hrobakami-meshkanka-uzhgoroda-shokuvala-video-pokupki-v-supermarketi-965627.html

Контакти для журналістів:

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах