В столичному Епіцентрі продали несправний терморегулятор, ще й погрожували споживачу

Обережно - "Епіцентр"!

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка, якій не втямки, як можна так погано ставитися до свого клієнта? 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“28 лютого 2018 року. Я, Семенцова А.С., придбала у гіпермаркеті «Епіцентр»
терморегулятор (EVRO TERMO MEX), вартістю в 555 гривень 00 копійок. (п’ятсот
п’ятдесят п’ять гривень). Під час укладення договору купівлі-продажу, продавець
надав мені  чек і гарантував, що терморегулятор буде працювати справно. І
запевнив, що в разі поламки я зможу звернутися до їхнього відділу – видавши мені
гарантійний талон. Але при розпаковці і перевірці приладу, він не працював.  Я
03.березня 2018 року вимушена була звернутися до гіпермаркету «Епіцентр» для
заміни терморегулятора, так як за законом України є 14 днів з моменту придбання
товару згідно з.ч.5 ст 709 цивільного кодексу України, ч.7 ст 14 Закону України «Про
захист прав споживачів». На що працівники гіпермаркету, а саме Олексієнко Юля і
Пожарський Олег, вели себе не коректно, кричали та погрожували, що якщо я не
відстану, то взагалі не візьмуть на ремонт товар (який є на гарантіі), та інші погрози в
мій бік. (Це смішно, але тиск на споживача працівниками магазину за законом України
не можливий і в даній ситуації не обґрунтований.)
Після всіх образ вони погодились і прийняли непрацюючий терморегулятор на
сервісний центр, для встановлення причини. Склавши акт здачі-приймання(№24/70
від 03 березня 2018р).

Згідно з ч. 5 ст. 709 Цивільного кодексу України, ч. 7 ст. 14 Закону України «Про
захист прав споживачів» кожен день, який я не отримувала свій товар, тобто був
прострочений з невідомих причин продавець мав би сплатити мені неустойку в
розмірі 1% товару, за законом України. На що мені було відмовленно.
Мене це обурило і я написала скаргу, тим паче, керуючись законом України  «Про
захист прав споживачів» та «Про звернення громадян», – написала вона.

Нагадаємо, що раніше ми розповідали в нашій програмі “Задзеркалля“, як журналісти намагалися повернути гроші споживача за пральну машинку, що зламалася та на якому гелікоптері літає власник торговельної мережі.

 

 

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК