fbpx

В столичному Епіцентрі не змогли знайти продукцію, тримаючи покупця дві години “в заручниках”

Епіцентр проблем?
epicentr-trc

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Антон, який скаржиться на відому мережу магазинів, в якій йому не змогли за дві години часу продати потрібний йому бойлер. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Відвідав магазин “Епіцентр” в Києві, вул. Берковецька, 6-B з метою придбати бойлер. З 18:10 до 19:00. Хлопчина-продавець протягом 1 години 40 хвилин розповідав, що шукає потрібну модель по всьому магазину, але за цей час так її і не знайшов, хоча, як він казав, по базі їх було в наявності 9 шт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ШАХРАЇ ВИМАНИЛИ ФОТО ДОКУМЕНТІВ КИЯНКИ І ВЛАШТУВАЛИ НАХАБНУ СХЕМУ ЗДИРАСТВА НА OLX ТА КРЕДИТНУ В БАНКАХ

Звернувся до жінки-адміністратора відділу “Сантехніка” з цього приводу, на що вона відповіла: “Єто нормально єслі ищут товар на протяжении одного часа”.

Спробував викликати чергового комерційного директора. Охоронник, який його викликав по телефону, сказав що той зайнятий і підійти не може. В результаті витратив майже 2 години часу, нерви на спілкування з некваліфікованим і байдужим персоналом та поїхав не придбавши нічого!”, – написав він.

 

 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК