В «Сільпо» продали рибу зі смаком ДУСТу

Пише наш читач, який придбав у відомій всім торговій мережі не зовсім смачну на смак рибу. До “Електронної книги скарг України” написав Сергій Сорокін, він переконує, що витративши гроші на...
kassa-prodavec-market-bazar
Фото: vremechko.org

Пише наш читач, який придбав у відомій всім торговій мережі не зовсім смачну на смак рибу. До “Електронної книги скарг України” написав Сергій Сорокін, він переконує, що витративши гроші на рибу – пошкодував. А коли намагався повідомити про прикру покупку ще й не зміг довести свою правоту.

ОСЬ ЙОГО ЛИСТ:

Контакт для журналістів:

6 грудня 2014 року в магазині Сільпо в місті Остер Чернігівської області було придбано рибу Пеленгас охолоджену. Рибу приготовлено на пару без додавання додаткових інгредієнтів. Додано лише сіль, перець та сік лимона. При вживанні встановлено відчутний присмак дусту в рибі.

Jekspert-mikrofon-dinamik-primechanieДУСТце високотоксичний для багатьох видів комах препарат. 30 років тому його широко застосовували в сільському господарстві і вважали що він не є небезпечним ні для здоров’я людини, ні для тварин. Потім з’ясувалося, що це не так, і ДДТ був заборонений для застосування спочатку в Європі, а потім і в Україні.

За телефоном гарячої лінії магазину того ж дня було залишено скаргу на якість риби. Наступного дня отримано відповідь про те, що співробітники магазину органолептичним методом перевірили залишок товару і не встановити шкідливих елементів.
На запитання, яким чином співробітники магазину органолептичним методом достеменно встановили відсутність шкідливих елементів в сирій рибі, відповідь не отримано.

9 грудня 2014 року отримано додаткову пропозицію ознайомитись із сертифікатами на товар безпосередньо в магазині.
Вразило те, що під час воєнного конфлікту з Російською Федерацією всі відповіді магазин надавав російською мовою, жодного разу не вибачившись за зіпсоване свято «День української армії». На питання, чому ж російською, отримано відповідь: «Так напісано, ви что, хотітє чтоби я вам пєрєводіла?».

Без проведення додаткових адекватних досліджень продукції продавець почав оспорювати адекватність споживача намаганням надати, на мою думку, завідомо недостовірні сертифікати на продукцію. Більше того, продовжив продавати начебто помацану та облизану працівниками магазину скомпрометовану продукцію.

Враховуючи викладене пропоную перейменувати мережу магазинів «Сільпо» в «Сєльсовєт» чи «Сєпармаг» та позначити його Російським прапором, з метою надання споживачам правдивої інформації про торгівельну мережу.

Нагадаємо, магазин «Сільпо» належить до торгово-промислової групи Fozzy Group – керівник якої Володимир Костельман, який народився в Дніпропетровську.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах