fbpx

В Самборі продавці вікон та дверей нахабно порушують Закон Про права споживача

Це ж треба так обманювати людей...
prava-spozivach-consumer-klaviatura-zakon
Фото: inshe.tv

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Оксана, яка скаржиться на продавців, що не повертають гроші за товар, а кажуть, що їх повернуть тільки після реалізації. Цим і порушують Закон. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Я жительки с. Монастирець Самбірського р-ну Львівської області.

20.09.2018 рразом з чоловіком у магазині по вул. Шевченка, 26 у м.Самбір «Вікна, двері, ламінат» замовила пластикові вікна та двері (розміром 2.05 х 0.90) з доставкою.

18 жовтня 2018 року мені близько 17.00 год було доставлено товар і на місці я розрахувалася. Проте, як виявилося на наступний день, двері мені не підходять за розміром. Я передзвонила до продавця і сказала, що замовляла двері шириною 90 см, а не 80 см, на що мені продавець відповів, що можливо зробив помилку але він видрукував креслення і попередив, щоб я звірила внесені дані.

20 жовтня 2018 року чоловік повернув двері в магазин – вартістю 9 000 тис.грн. Продавець сказав, що бере їх під реалізацію, а не на обмін, прийняв замовлення на нові, зобов’язав сплатити завдаток в сумі 500 грн. і сказав, що коли вони будуть готові, то треба буде заплатити за них повну вартість – 8500 грн., а за повернуті двері він кошти віддасть лише тоді, коли їх реалізує.

Проте, судячи із вартості замовлень, як перше замовлення так і друге було зроблено на ширину 90 см, а не на 80 см, оскільки 20 вересня 2018 року вартість була 9000 тис., а 20.10 2018 р. – 8500 грн . На даний час я два рази в усній формі зверталася до продавця і сказала , що він порушує мої права споживача і зобов’язаний мені обміняти товар оскільки я на третій день ми двері повернули в магазин в належному вигляді, в якому були придбані, так як згідно ст..9 Закону України «Про захист прав споживачів» я маю право « обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням».

Але продавець відповів, що даний товар не підлягає поверненню так як був зроблений під замовлення та згідно закону відноситься до переліку товарів, який не підлягає обміну, а також це моя провина в тому, що я не перевірила внесені розміри в накладну. І додав, що можу звертатися хоч до Президента, справу я не виграю (є запис розмови). На даний час двері знаходяться в магазині (фотографії додаються), а нові ще не виготовлені . Вважаю, що продавець магазину Герасименко Р.І. (тел.0989723382) порушив мої законні права споживача.

В И М А Г А Ю: 1. Захистити мої права споживача, вжити заходи впливу до продавця Герасименко Р.І. щодо усунення порушення моїх прав та здійснення обміну проданого мені товару невідповідного розміру на товар відповідного розміру . 2. Про розгляд справи та вжиті заходи впливу прошу повідомити мене письмово. Додаток: 1. Копія креслень замовлення від 20.09.2018 р. та від 20.10.2018 р. ( в наданні інших чеків чи документів мені було відмовлено, про гарантував своїм підписом). 26.11.2018 р. О.Гинда”, – написала вона.

 

 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК