fbpx

В Київенерго ще той совок: черги, знущання – ніякого сервісу

Залишаємося в іншому часі, де до людей ставляться не дуже нормально)

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Лариса, яка на собі відчула сервіс від прогресивної столичної компанії. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“03 липня 2018 року за адресою вул. Будівельників,25 протрібно було забрати додаткову угоду на закриття технічного договору.

Прийшла о 9:30 черга стояла неймовірна. Я спитала у людей в черзі: чи можна підписати допугоду? Люди дозволили

. В кабінеті № 117 співробітник Київенерго – Чернуха Олександр Вікторович ввічливо мене виставив з кабінету сказавши чекайте своєї черги. А додаткові угоди привезли з вул.Мельникова тільки о 10-30.

Невже не можна було повісити оголошення, щоб люди не стояли по 2 години в черзі?” – написала вона.

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК