В Чернівцях ресторан «Преміум» обіцяє колосальні бонуси, але не видає їх

До «Електронної книги скарг України» написав наш читач, який переконує, що його права споживача порушені, адже обіцяна акція так і залишилася акцією на папері. ОСЬ ЙОГО ЛИСТ: “15 січня...

До «Електронної книги скарг України» написав наш читач, який переконує, що його права споживача порушені, адже обіцяна акція так і залишилася акцією на папері.

ОСЬ ЙОГО ЛИСТ:

“15 січня 2015 року в ресторані “Преміум” по вул. Головній, 124- Б м. Чернівці ми відмічали хрестини доньки, після розрахунку нам був виданий бонус в розмірі 967,17 грн, який діє до 01.03.2015 року на відвідання даного закладу.

1 березня ми звернулися до ресторану для використання даного бонусу, чим адміністратор обгрунтував, що ми не взмозі скористуватися ним, у звязку з закінченням конусноїпрограми, що нас не попередили. Адміністратор не компетентний взагалі ні в якому питанні і вдало не обгрунтувала нам наші питання.

Просимо компенсувати нам наш заслужений бонус та перевірку даного закладу”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах