До «Електронної книги скарг України» написав наш читач, який переконує, що його права споживача порушені, адже обіцяна акція так і залишилася акцією на папері.
ОСЬ ЙОГО ЛИСТ:
“15 січня 2015 року в ресторані “Преміум” по вул. Головній, 124- Б м. Чернівці ми відмічали хрестини доньки, після розрахунку нам був виданий бонус в розмірі 967,17 грн, який діє до 01.03.2015 року на відвідання даного закладу.
1 березня ми звернулися до ресторану для використання даного бонусу, чим адміністратор обгрунтував, що ми не взмозі скористуватися ним, у звязку з закінченням конусноїпрограми, що нас не попередили. Адміністратор не компетентний взагалі ні в якому питанні і вдало не обгрунтувала нам наші питання.
Просимо компенсувати нам наш заслужений бонус та перевірку даного закладу”.