В центрі надання адмін.послуг просять клієнтів “закрити рота”

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка за Павлограда. Вона переконує, що державні службовці повелися з нею грубо і навіть не вибачилися. ОСЬ ЇЇ СКАРГА: ” Дуже неприємно,...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка за Павлограда. Вона переконує, що державні службовці повелися з нею грубо і навіть не вибачилися.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

” Дуже неприємно, коли при зверненні до державного органу отримуєш грубі відповіді з боку посадових осіб. При зверненні до центру надання адміністративних послуг в Павлоградському районі 23.03.2017р,, щодо надання витягу з ДЗК була вражена грубою відповіддю спеціаліста ценру.

В присутності громадян на мою адресу прозвучали слова від спеціаліста Олексія “закрий рота”. Мене цікавить: “Хто надав право державному службовцю в державному органі так поводитися з громадянами? “. Я думаю, що вони наділені повноваженнями держави і президента вести коректно роз’яснювальну роботу при прийнятті документів від громадян. Мабуть такі спеціалісти не красять роботу Павлоградської РДА! Прошу прийняти міри і надати відповідь.”

Контакт для журналістів: 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах