В Боярці магазин відмовляється виконувати Закон “Про права споживача”

Боярські суворі магазини

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Марія, яка тричі здавала в ремонт годинник, але він не допоміг і на своє щастя попросила повернути гроші. Менеджери досі в роздумах. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Звертаюся з проханням допомогти мені з обмінном смарт годинника чи поверненням коштів. В грудні місяці 2017 року в інтернет магазині “Smartix” я замовила смат годинник Q 200. В технічних характеристиках батарея повинна тримати заряд 150 годин в режимі очікування. При придбанні годинника, батарея тримала 10-12 годин перший тиждень, другий тиждень тримала вже лише 6-7 годин.

Такий годинник я не можу дати дитині до школи тому, що він швидко розряджується. Я звернулася до магазину менеджер вислав мені батарею безкоштовно, але після заміни батереї годинник так само тримав заряд лише 6-7 годин. Після чого я знову звернулася до менеджера магазину, який сказав, щоб висилати годдиник на ремонт.

Піля їхнього ремонту годинник не тримав заряд як і раніше.

Я знову звернулася до менеджера магазину, який сказав, щоб знову висилати годиник на ремонт – отримавши годинник з ремонту він так само не тримає заряду. В третє я вислала годинник на ремонт, менеджер оглянувши погодився, що він не тримає заряду я висунула претензії обміняти годиник на інший, так як він не відповідає своїм технічним характеристикам, і не підлягає ремонту, а отже бракований або повернути мені кошти.

Менеджер магазину вислухав і сказав, що будуть вирішувати, але, вже пішов третій тиждень ніхто нічого не вирішує і незбирається.

Тому прошу Вас якщо ще можливо щось вирішити допомогти мені. Особистий менеджер Смірнов Віталій 099 192 26 35, якому я висилала годиник в місто Боярку. Дякую”, – написала вона.

 

 

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 40% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК