Ужгородська баталія за права споживача

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка із Ужгорода, вона переконує, що її права порушили і нахально обманюють. Тетяна, навіть надіслала листа до представництва Fly. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка із Ужгорода, вона переконує, що її права порушили і нахально обманюють. Тетяна, навіть надіслала листа до представництва Fly.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакт для журналістів: Тетяна Молодцова 0954195510

“Яким чином змусити торгову точку здійснити обмін неякісного товару?

У вересні минулого року мені було придбано смартфон FLY (IQ4406 ERA nano 6, color White, IMEI 357835055087777) у м. Ужгород вул. Свободи, 40 ПП Орос.

З березня по травень телефон знаходився в гарантійному ремонті у сервісному центрі Крок.

29.04.2015р я отримала з ремонту з ТТЦ Крок смартфон із актом про несправність, яка не підлягає ремонту. 11.05.2015р я зробила спробу обміняти неякісний товар у магазині, де він був придбаний (м. Ужгород вул. Свободи, 40 ПП Орос).

В чому мені було відмовлено із поясненням, що сервісний центр повертає такі речі завернутими у пакет та опечатаними, а також “акт про несправність, яка не підлягає ремонту” не є підставою для обміну товару, повинен бути інший документ, де вказується що телефон підлягає обміну.

У наданому мені акті вказано, що він має обмеження терміну, його дія до 23.06.2015р.

Продавець декілька разів, ніби-то, зв’язувалась із власником, але єдине, що я змогла від неї добитися – це те, що вона пообіцяла відправити копію акту до представництва Fly, і пообіцяла зв’язатися зі мною, коли надійде відповідь.

Також продавець наголосила, що смартфон буде обміняний на товар аналогічної якості за ціною, яка була на час здійснення покупки. Що це суперечить Закону захисту прав споживачів, її не пройняло.

Я проживаю у м. Мукачево, працюю з понеділка по п’ятницю з 8 до 17, фізично не маю можливості ходити до них у робочий час. Я сама надіслала запит до представництва Fly, та отримала відповідь, що всі документи правильні, опломбування апарату необов’язкове.

Таку-ж відповідь я отримала із ТТЦ КРОК. 14.05. мені подзвонили з магазину, де було придбано телефон, та повідомили, що вони отримали відповідь із представництва Fly, у якій сказано, що я повинна знову приїхати до Ужгорода для здачі апарату на додаткову перевірку.

На моє питання чи мені буде обміняно телефон одразу, була відповідь – представництво Fly хоче провести додаткову діагностику, і визначеного терміну повернення немає.

Я знову надіслала запит до представництва Fly, звідки мені відповіли, що дії продавця є неправомірні, ніякого запиту від торгової мережі вони не отримували.

Я надіслала свою заяву-претензію до магазину рекомендованим листом з повідомленням 14.05.2015р, та продавці відмовили листоноші прийнятті повідомлення (про що я дізналася сьогодні у поштовому відділенні).

Допоможіть захистити мої права споживача, та змусити магазин обміняти неякісний товар.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах