«UStyle» не повертає гроші за неякісне взуття

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Наталія, вона переконує, що їй не повертають гроші за неякісне взуття. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів:  “13 вересня я, Шиліна Наталія, купила...
Фото: kedoff.com.ua
Фото: kedoff.com.ua

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Наталія, вона переконує, що їй не повертають гроші за неякісне взуття.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів: 

“13 вересня я, Шиліна Наталія, купила мокасини вартістю 695,00 грн (шістсот дев’яносто п’ять гривень) в магазині «UStyle».

Під час укладання договору купівлі-продажу продавець надала мені чек і гарантувала, що мокасини з натуральної шкіри і будуть довго носитись. А оскільки лівий мокасин (що порвався) був розношений і трішки відрізнявся кольором від правого, то продавець Світлана гарантувала, що через тиждень носіння колір вирівняється. Інші продавці також запевнили, що в разі дефекту я зможу звернутися до їхнього магазину і повернути товар, наголосивши, що гарантійний термін – 14 днів, а не 30 (стара колекція/остання пара взуття).

Один день взула, і вони порвалися по шву. Тому я вимушена була звернутися до директора магазину з письмовою заявою на повернення коштів за неякісний товар. Написала заяву в магазині на ім’я директора (ФОП Гнатюк Ю.П.), але ніхто її не розглядає. Продавці кажуть, що зателефонує менеджер.

Коли інший раз телефонувала, вже кажуть, що ніхто не повинен з компанії телефонувати (Так зрозуміла, що якщо мені потрібно, то мені й телефонувати). Кажуть: «Залиште мокасини в магазині – і ми розберемось». Але коли навіть від них дзвінка не можу дочекатись, то які мокасини можна там залишати. Тоді взагалі гроші ніхто не поверне.

Заяву написала 16.09.15. Гроші ще не повернули, мовляв, нема менеджера. Сказали, що я негативно до них поставилася, бо написала заяву. У ст. 8, п.7 ЗУ «Про захист прав споживачів» написано: «Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів». Пройшов шостий день, а в магазині ніхто не хоче розібратися з цією ситуацією.

Все-таки відвезла мокасини в магазин, але не можуть відповісти, коли розглянуть заяву. 25.09.2015 р. о 15:35 телефонувала на гарячу лінію магазину «UStyle» – сказали, що через 20 хв. передзвонять з відповіддю. Після цього дзвінка – тиша… Оскільки менеджери працюють до 19:00, то я зателефонувала особисто менеджеру, яка займається моєю ситуацією. З цього часу почали кидати слухавку. І відповіді не отримала, і з менеджером не поговорила.

28 вересня 2015 року, – 13-ий день від дня написання заяви. На телефон менеджера не можу додзвонитись. Кожного разу, коли набираю – кидають слухавку. А в магазині продавці теж нічого не можуть зробити, бо їм потрібен дозвіл від менеджера або директора. Ніхто з їхньої компанії не телефонує, щоб повідомити про рішення. Висновок: ігнорують, щоб не повертати кошти за неякісний товар, – порушують мої права.

29 вересня знову зателефонувала у магазин. Продавцець Надія неввічливо розмовляла, грубила, як завжди, кидала слухавку. Нарешті вийшов на зв’язок менеджер, вже інший. Сказав, що це дуже підозріло, що мокасини порвались. Мовляв, сама винна. І вони в такому випадку повинні здійснити експертизу, щоб сказати, чи я навмисно порвала мокасини за 1 день, чи вони самі тріснули (хочу зауважити, що лівий мокасин, який порвався, при купівлі був розношений). Перенесли розмову на наступний день (така ж поведінка була у дівчини-менеджера, яка вже не бере слухавки).

30 вересня – менеджер не бере слухавки. А продавці в магазині кажуть, що зателефонує пізніше. (Така ситуація була вже 14 днів, що обіцяли зателефонувати пізніше, але ніяких дзвінків не було). Прочитала відгуки про цей магазин – багатьом людям не повертали кошти, і кожного разу, пишуть, просили зателефонувати наступного дня. А потім все одно різними способами ухилялись від повернення коштів за неякісний товар.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Компанія не повертає у 15 тисяч»

Мене це обурило, і я написала скаргу, тим паче, керуючись законом України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». Вимагаю:

  1. Вплинути на дирекцію фірми «UStyle» та вжити заходів щодо директора цієї фірми.
  2. Відповідь про результати розгляду цієї скарги надіслати мені у письмовій формі у строки, передбачені законодавством України.

Додатки:

  • Копія товарного чека про придбання мокасинів
  • Копія заяви до директора магазину «UStyle»

Уже не знаю, до кого звернутись, щоб пояснили, як правильно потрібно вчинити в даній ситуації. Допоможіть, будь ласка! З повагою, Наталія”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах