У Вишгородській піцерії відмовляються обслуговувати українською

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка з Вижгорода і клієнтка однієї із піцерій. Вона стверджує, що будь-які прохання обслуговувати державною мовою ігноруються. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакт для...
официант-ресторан

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка з Вижгорода і клієнтка однієї із піцерій. Вона стверджує, що будь-які прохання обслуговувати державною мовою ігноруються.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакт для журналістів: kaerel@meta.ua

«Київська область, місто Вишгород, телефон 0459622165.

У Вишгороді на проспекті Т.Шевченка (комплекс Ольжин Град) працює піццерія “Маргарита”, проблема в тому, що від самого початку свого функціонування в ньому вперто, наполегливо й демонстративно відмовляються обслуговувати клієнтів українською мовою.

На неодноразові мої зауваження офіціанти відбуваються мовчанням на мої вимоги, а мені ЖОДНОГО разу не відповіли українською.

Меню в цій піццерії також складені однією мовою – російською.

В цьому закладі громадського харчування цілеспрямовано проводиться політика протидії українській мові та насильницької русифікації. Якщо можете, допожіть виправити ситуацію”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах