“У нас такі ж телефони як на ринку”, – відповів директор Фокстроту на Чернігівщині

Клієнт завжди правий? Тільки не у Фокстроті...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка, яка переконує, що у відомому магазині їй не змоги полагодити зіпсований телефон і повернути новий – також. Поліція ж стала на бік магазину. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Допоможіть, будь ласка, висвітлити проблему роботи мережі магазинів “Фокстрот”.

Зіткнувшись з якою я зрозуміла, що покупці в нашій країна до такої ступені беззахині, у нас немає законів, які захищають нас, у наших продавців немає ніякої відповідальності перед покупцями. Ми б’ємося в закриті двері і немає в кого попросити допомоги. Особисто я незнаю куди мені можна звернутись для повернення коштів та отримання підтвердження, що саме у цьому магазині я придбала несправний телефон.

05.09.2017 року в магазині “Фокстрот” м. Ніжина Чернігівської області було придбано сенсорний мобільний телефон BRAVIS. При перевірці телефонув магазині він на перший погляд був у робочому стані. Основна камера працювала, відео та фото були якісними.

Ввечері вдома при налаштуванні телефону було виявлено, що фронтальна камера була неробоча. На слідуючий день 06.09.2017 року я звернулась до магазину “Фокстрот” з проханням замінити мені телефон на робочий, або повернути кошти. Директор магазину разом з адміністротором відповіли, що телефон вони продали в робочому стані і я його зіпсувала сама.

Згідно Законодавства України якщо я придбала техніку і невиявила в магазині ніяких дефектів, претензій до магазину буди не може. Хоча з телефону навіть не знімалась захисна плівка. Тим паче, що я відмовилась на встановлення програмного забезпечення на телефон спеціалістами магазину, а почала встановлювати його сама. Я поставила запитання, чому я повинна платити гроші за встановлення БЕЗКОШТОВНИХ програм, як це можна дуже легко зробити самому. І встановлення програмного забезпеченні ніяким чином не може порушити роботу камери.

Почувши претензії до себе про поламку телефону у мене також почали закрадатись великі сумніви, як дана техніка транспортується до місця реалізації, як вона вигружеється і зберігається? Телефон міг бути пошкоджений і саме в магазині, і я неможу ніяки чином доказати, що з телефоном, коли він був у моєму користуванні нічого не сталося.

Телефон було прийнято тільки на відправку в сервісний центр для отримання технічного заключення. При написанні заяви на передачу телефону до сервісного центру в магазині я почула слова адміністротора, ви не переписуйте серійний номер з коробки телефону, тому що вони можуть не співпадати з серійним номером на телефоні – бо ви їх напевно при покупці також не перевіряли.

Від таких слів у мене відразу пройшов холод по тілу, що у разі неспівпадання серійних номерів мене також можуть звиневатити у тому, що я підмінила телефон.

Виходить, що продавець взагалі не відповідає за свій товар і за його якість? І сама головна фраза – а чому ви прийшля купувати телефон саме до нас, могли і на базарі його купити, ми всеодно беремо все на одному складі.

Виходить, вибираючи місце де я можу придбати побутову техніку я віддала перевегу саме магазину з маркою, а вийшло що там марки немає ніякої і довіряти таким супермарктам неможливо.

Прийнявши телефон мені пообіцяли, що результат мені буде надано 12.09.2017 року. Не дочекавшись дзвінка від магазину 13.09.2017 року зранку я сама туди завітала, директор повідомила, що заключення у них немає. При мені телефонувала невідомоку і відповіли, щоб я підійшла в обід за результатом. Ми домовились про зустріч на 14-00. Підійшовши в даний час до магазину охоронник повідомив, що директор зайняла, вийти не може і коли звільниться він не знає, порадив мені підійти пізніше. Оскільки я також працюю і постійно у мене немає змоги відпрашуватись з роботи, щоб вирішувати дане питання – я чекала директора до 15-00 годин, але вона так і не звільнилась.

Ми стали йти до неї в кабінет для отримання відповіді і нашу розмову хотіли записати на камеру для підтвердження, що в даному магазині нас водять за ніс. Тим паче директор навмисно не виходить з кабінету. Охорона магазину викликала поліцію по тій причині, що ми не маємо права знімати в магазині. Приїхали працівники поліції, які звісно нічого пред’явити нам не могли, оскільки хуліганства в магазину не було. Хоча поліція також сказала, що знімати ми немаємо права і заходити в кабінет директора також права у нас немає.

Я запитала згідно якого законодавства до керівника закладу не може зайти покупець? Отримала відповідь, що тільки зі згоди керівника. Я сама працюю керівником більше 10 років і про даний закон, який напевно працює тільки в Фокстроті, що до керівника в кабінет вхід заборонено чую в перше. І якщо у мене на робочому місті виникають конфліктні ситуації, то я не відсилаю їх вирішувати своїх підлеглих, а вирішую їх сама, і не ховаюсь за дверима кабінету, мотивуючи тим, що вхід до мене ЗАБОРОНЕНО.

Також директор даного магазину повідомила, що про домовленність зустрітись о 14-00 годині вона чує вперше, хоча розмова була в присутності працівників магазину і виходячи з нього я сказала до зустрічі о 14 годині на весь магазин і це чули всі.

Такому керівнику взагалі неможливо довіряти і розмову на камеру також знімати неможна. Тоді питання, яким чином я можу відстояти свої права, коли керівник говорить постійно неправду і свої слова потім заперечує. При працівниках поліції я і вияснили, що висновку щодо мого телефону немає до цього часу, тому директор і переховувалась за стінами кабінету, бо телефон на сервісний центр ніхто своєчасно і не відправляв.

Далі, коли я сказала, що мені потрібні не тільки повернуті кошти, але і висновок, що я придбала несправний телефон, вона мені відповіла, що нам повернуть кошти, а висновок ніхто надавати не буде, і я не маю права його вимагати. Тобто у мене немає ніяки прав і захистити я себе як покупець не взмозі? На якіх підствах? Я заплатила за телефон кошти, з вини магазину я залишилась без зв’язку, бо старий телефон у мене вийшов з ладу, та звісно без грошей і інший телефон я придбати не могла. Також оплата за телефон проводилась з кредитної карти, хто буде оплачувати відсотки по кредиту? До цього часу 15.09.2017 року кошти не повернуті і висновку на руках у мене немає.

Я залишала скарги на гарячій лінії 06.09.2017 рок, а 13.09 вияснилось, що звернень від мене не було, питання, а де воно тоді ділось? Дві скарги було написано на сайтах магазину Фокстром – їх ніхто і не розглядав, за 10 днів я неотримала ніякої відповіді. Також відповідь на скаргу, яка була написана у книзі відгуків у магазині дали самі працівники магазину.

Напевно керівництву байдуже, що коїться в магазинах по Україні”, – написала вона.

Контакт для журналістів чи правоохоронних органів:

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах