У місті Меденичі, Львівської області скаржаться на роботу “Нової Пошти”

"Нова Пошта", як завжди, "на висоті" у сфері обслуговування клієнтів. Куди вже краще...

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Надія, вона скаржиться на роботу “Нової Пошти” у місті Меденичі.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Доброго дня!  Я, Скульська Надія Ярославівна. Моя скарга стосується роботи “Нової Пошти”, а саме відділення №1 у місті Меденичі, Львівської області.

Справа в тому, що мені повинно було прийти відправлення, але на момент отримання його у відділенні, я отримала відповідь від менеджера, що такого відправлення немає. Після цього я зателефонувала на гарячу лінію НП і дізналася, що в базі відправлень моя посилка присутня. Коли ж знову повторно звернулася за допомогою до менеджерів відділення №1, мені сказали, що відправлення немає. Його раніше вже відправили назад – надто довго воно знаходилося у відділенні. Але ж я приходила для отримання посилки. Не отримала її лише через халатність працівників. Хто тепер буде оплачувати зворотню пересилку відправлення? Звісно, на думку працівників НП це повинна зробити я! Допоможіть відновити справедливість і вплинути на якість виконання своїх обов’зків працівниками НП,” – написала наша читачка Надія.

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 40% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК