waiter-oficiant-otel-restoran-kafe-bar-zakaz-klient-obsluga

У Львові в закладі “Атляс” зіпсували День народження відвідувачам

Адміністрації, що байдуже?

До “Електронноїкниги скарг України” написала наша читачка Олександра, яка скаржиться на хамовитий персонал та відсутній сервіс в закладі “Атляс”, що у Львові. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“У Львівському закладі “Атляс” зіткнулися з жахливим ставленням персналу до відвідувачів. Забронювали столик зранку для святкування Дня народження, внесли передоплату. Коли прийшли святкувати – були шоковані небажанням персоналу (особливо дівчини, яка представилася адміністратором закладу) обслуговувати нас.

Коли підходили до стійки зробити замовлення – увесь персонал обертався спинами і починав сміятися. Зробила зауваження стосовно нашого замовлення, після чого на нас взагалі перестали реагувати.

Дозамовлені страви нам так і не винесли впродовж усього вечора і офіціант більше не підходила до нас, хоча сиділи ми після дозамовлення півтори години. Коли ж пішли до стійки аби оплатити, я вточнила чому нам не винесли наше замовленн, на що та сама “адміністратор”(повнувата темноволоса дівчина в окулярах) сказала, що ми нічого не замовляли. Так само прямо в лице робила гримасси ніби ледь стримує сміх. Свято було абсолютно зіпсоване”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах