fbpx

У Львові нахабний продавець обманює клієнтів продаючи несправні дорогі телефони

А чому такий прискіпливий виявивився покупець?

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Катерина, яка скаржиться на недобросовісних продавців, що напарили їй телефон із китайським екраном, замість оригінального. Але про це, чомусь, забули сказати. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“У п’ятницю, 28 вересня 2018 року, я придбала мобільний телефон Apple iPhone 7 Plus 128 Gb + чохол, захисне скло та зарядний пристрій за ціною 14 000 гривень переказом на банківську картку (є скріншот переказу) та додатково 100 гривень безпосередньо в руки.

Сталося це у магазині АртКом, що знаходиться у м. Львові по вул. Чупринки, 32. Його власником є Емха Роман Ярославович, що й здійснив продаж.

На телефоні був недолік – невелика за розміром вм’ятина, що змінила корпус. За заявою власника магазину, ця вм’ятина не впливає на роботу девайсу.

В процесі експлуатації, я виявила, що на телефоні не працює спалах(або ліхтарик) та задній мікрофон (при перегляді відео, знятому на основну камеру, чується характерне “крякання”, а звуку з мікрофону немає). Також час від часу відходить і сама камера та не працює сенсор.

Для того, щоб знати, з чим йти, я віднесла його в сервісний центр, що надає всі гарантії (як споживач, я маю право на незалежну консультацію). В центрі мені сказали, що на девайсі стоїть неоригінальний дисплей та його неякісно ремонтували велику кількість разів. Тому ремонту він не підлягає.

У понеділок, 8 жовтня, я звернулася до магазину з проханням повернути мені гроші за неякісний товар або ж здійснити його ремонт. У відповідь я почула відмову від власника. Вони погоджувалися взяти його на ремонт, але взамін не хотіли давати жодних гарантій та хоча б розписки, що вони взяли у мене цей девайс. Або ж повернення грошей за умови того, що вони ставлять його “на шафу” та, коли телефон продасться, повернуть мені гроші.

Знову ж таки, жодного підтвердження не дають. Та й додатково хочуть обманути наступну людину, продавши несправний телефон за ціною телефона в хорошому стані.

У відгуках я не перша людина, яку обманув цей магазин та безпосередньо Емха Роман Ярославович.

Я розумію, що ймовірність того, що мені повернуть гроші, дуже маленька. Але я б хотіла попросити перевірки магазину, що продає техніку, ухиляючись від податків та гарантійних зобов’язань. А також сервісного центру, що здійснює неякісний ремонт”, – написала вона.

 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК