fbpx

У Львові крупний інтернет-провайдер не виконує свої зобов`язання

А гроші платити треба.

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Марія, яка скаржиться на якість послуг її провайдера. Але не хоче просто піти від них, хоче, щоб ті понесли таку ж моральну травму, як і вона. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Хотілось би поскаржитись на якість послуг провайдера Лінком у Львові. Зв`язок поганої якості, кожні півроку пропадає й дуже важко отримати якісну тех.підтримку.

На гарячу лінію дозвонитись дуже важко, оператори наглі. Майстри не рахуються з вашим часом, домовитись на конкретну годину неможливо. Пропав нещодавно інтернет, не могла 2 тиждня домовитись з майстром (гроші завжди за інтернет плачу вперед), потім нарешті домовились, він прийшов, налаштував аби як роутер, не перевірив швидкість стяг 100 грн з мене й пішов.

Як він вже пішов  – то помітила, що інтернет працює з дуже низькою швидкістю. Часу їхати до них на офіс, скандалити не маю, так як працюю в тій годині, що й вони, на гарячу лінію звертатись немає сенсу.

Загалом просто кидають на гроші й не надають якісні послуги згідно договору. Обідно й хочеться не тільки перейти до іншого провайдера, але й провчити цю шахрайську контору за потрачені дарма час, гроші й нерви”, – написала вона.

 

 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК