fbpx

Турпороператор “ДЖОІН АП” познущалися над туристами із Харкова

Сезон відкрито!

До “Електронної книги скарг України” написала листа наша читачка Олена, яка скаржиться на тих, хто взяв на себе відповідальість відправити їх на відпочинок. Тепер мають зіпсовані враження і невтомно звертаються до журналістів. 

ОСЬ ЇХНЯ СКАРГА:

“21 квітня 2018 року у місті Чугуїв Харківської обл. (від імені, туристичного агентства «Поїхали з нами», придбали у туроператора ТОВ «ДЖОІН АП» (ЄДОПОУ 38729427, ліцензія АЕ №1597 від 04.12.2015) в особі Виконавчого директора Сєроухова Д.Г, комплекс туристичних послуг на 7 календарних днів.

Зазначений комплекс туристичних послуг послуги підтверджено Договором про надання туристичних послуг. К370/180421-1 від 21.04.2018, Сертифікату застрахованої особи № 1105148 від 31.05.2018 до генерального договору № МВ 02/16 від 29.06.2016 комплексного страхування подорожуючих за межі країни постійного проживання та Ваучеру № 1105148 від31.05.2018, Пам’ятці туриста в Іспанії з 04.06.18 до 11.06.18 (додатки 1-3), зокрема:
– строк перебування у місці надання туристичних послуг – готель GHT Balmes (Calella) 3* з 04.06.2018 до 11.06.2018;
– характеристика транспортних засобів, що здійснюють перевезення
YANAIR YE 5301 (А 320) 04.06.2018 Київ KBP 18:25-Барселона BCN-2B 21:10
YANAIR YE 5302 (А 320) 11.06.2018 Барселона BCN-2B 22:10 – Київ KBP 02:50.

Разом з тим фактичний час відльоту з аеропорту Бориспіль (Київ KBP) склав 21-00 05.06.2018, а час заселення в готель 02:00 06.06.2018, при цьому час вильоту з аеропорту змінювався декілька разів Бориспіль (Київ KBP) про що туроператор завчасно не повідомляв і на телефонні дзвінки не відповідав, внаслідок чого було понесені додаткові транспортні витрати та витрати на харчування за час очікування в аеропорту (протягом 39 годин з 06:00 05.06. до 21:00 05.06.) :

ТОВ «ДЖОІН АП» 01.06.18 повідомлено про перенос рейсу YANAIR YE 5301 на 18:00 04.06.2018
ТОВ «ДЖОІН АП» 02.06.18 повідомлено про перенос рейсу YANAIR YE 5301 на 08:00 04.06.2018
ТОВ «ДЖОІН АП» 03.06.18 о 22-00 повідомлено про перенос рейсу YANAIR YE 5301 на 22:00 04.06.2018
ТОВ «ДЖОІН АП» о 18-30 04.06.18 повідомлено про перенос рейсу YANAIR YE 5301 на 09:00 05.06.2018
ТОВ «ДЖОІН АП» о 22-00 04.06.18 повідомлено про перенос рейсу YANAIR YE 5301 на 15:30 05.06.2018

13:00 Електронне табло відправлення рейсів аеропорту повідомлено про перенос рейсу YANAIR YE 5301 на 18:30 05.06.2018

18:23 відсутні представники аеропорту та авіакомпанії на стійці посадки на літак YANAIR YE 5301

18:35 Інформація від YANAIR про затримку рейсу YANAIR YE 5301 з 8:05 04.06.2018 на 19:00 05.06.2018 (додаток 1);

19:41 стійка посадки на літак YANAIR YE 5301 електронне табло відправлення рейсів аеропорту повідомлено про перенос рейсу YANAIR YE 5301 на 20:30

05.06.2018 Фактичний час відльоту з аеропорту (Київ KBP) склав 21-00 05.06.2018.

Поряд з тим, час відльоту рейс YANAIR YE 5302 зазначений у Договорі (11.06.2018 Барселона BCN-2B 22:10) теж було змінено з 22:10 на 12:30 11.06.2018, при цьому фактичний виїзд з готелю склав о 08:20. З невідомих причин рейс YANAIR YE 5302 було також затримано до 14:20 11.06.2018.
Слід зазначити, що значна затримка у відправленні туристів з аеропорту (Київ KBP) була висвітлена також на каналі СТБ у програмі Вікна-новини за 06.06.2018

На підставі наведеного ми (2 особи гр. України), як туристи не отримали в повній мірі передбачені Договором комплекс туристичних послуг, а саме перебування у місці надання туристичних послуг (готель GHT Balmes (Calella) 3*) 3 дні – 04.06.2018, 05.06.2018 та 11.06.2018 та понесли додаткові витрати на транспортні послуги і харчування на період очікування в аеропорту.

Вимагаємо грошову компенсацію за ненаданий комплекс туристичних послуг у розмірі 12 500 грн (дванадцять тисяч п ятсот гривні) визначені як 3/7 (три сьомих) від вартості подорожі згідно ваучеру №1105148
Відшкодувати морально заподіяну нам шкоду у розмірі 5000 грн (п’ять тисяч гривень) відповідно до пункту 3.4.4. Договору про надання туристичних послуг № К370/180421-1 від 21.04.2018

 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК