Туроператор не повертає гроші за невикористану путівку

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Олена, котра переконує, що туроператор не виконав своїх зобов’язань та не попередив про затримку із отриманням візи, через що родина не змогла...
Фото: areaforlady.com
Фото: areaforlady.com

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Олена, котра переконує, що туроператор не виконав своїх зобов’язань та не попередив про затримку із отриманням візи, через що родина не змогла поїхати у відпустку. Гроші туроператор повертати відмовляється.

Ось її лист:

Контакти для журналістів: 

“Прошу розібратися у моєму питанні. 22.11.2015 я, Кравченко О.В та мій чоловік Кравченко О.Є., уклали через турагентство договір з туроператором “Джоін ап” про надання туристичних послуг. Із свого боку, ми, як туристи, виконали зобов’язання по договору та оплатили вартість туристичного обслуговування та всі відповідні документи, які були потрібні для оформлення туристичної продукції нами були своєчасно надані. Ми замовили тур в ОАЄ (Дубай) з 15.12.2015 по 24.12.2015 (10 днів) на 2-х осіб (Кравченка Олександра, Кравченко Олену). Але, означену туристичну послугу ми не отримали та ще понесли додаткові затрати, зокрема:

– неоплачена відпустка за свій рахунок ;
– проживання у м.Києві (ми проживаємо у м.Кривий Ріг);
– витрати на оплату 8 залізничних квитків.

Причиною ненадання якісних послуг виявилося невідкриття чоловіку візи (мені Кравченко Олені візу відкрито було ще 07.12.2015). Про цей факт нас сповістили за 1день до від’їзду. Але, і у подальшому 2 поїздки до м. Києва не принесли позитивного результату – на ім’я чоловіка віза так і не була відкрита. Але і інформацію про відмову у візі ми також не отримували. Тобто, ми сподівалися на отримання якісних послуг європейського стандарту, а отримали матеріальні та моральні збитки. Якщо Туроператор заздалегідь бачив, що віза до моменту туру не була відкрита, то чому б не скасувати тур. Ми звернулися до Туроператора з проханням повернути гроші за ненадані послуги та отримали відмову.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Іспити в автошколі складають лише за хабарі

За вказівкою Туроператора ми звернулися до страхової компанії, яка вимагає офіційну форму статусу візи на чоловіка. Але Туроператор відмовляється надавати нам таку інформацію.

Мені гроші страхова компанія не поверне, так як віза на моє ім’я була відкрита та всі умови були виконані. Але ж це планувалася сімейна подорож і Я також не отримала турпослугу. Отже, ми заплатили гроші за послугу, яку взагалі не отримали, понесли додаткові затрати, а повернути гроші не можемо. Невже так має бути у правовій державі. Я вважаю це є шахрайство Туроператора.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах