ТОВ Колумб не повертає гроші за квитки

До «Електронної книги скарг України» написала наш читачка, вона переконує, що ТОВ Колумб не повертає їй гроші за два квитки на автобус, котрий виявився несправним. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів: ...
Фото: www.yaplakal.com
Фото: www.yaplakal.com

До «Електронної книги скарг України» написала наш читачка, вона переконує, що ТОВ Колумб не повертає їй гроші за два квитки на автобус, котрий виявився несправним.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів: 

“У лютому 2015 р мною, Львович Оксаною Леонідівною, були придбані квитки на автобус Київ-Дуйсбург-Київ на ім’я Львович Оксана та Бородавко Сергій Михайлович. Оплата проїзду в суммі 3900 грн здійснювалася через термінал, який не видає чеки, на рахунок Приватбанку ТОВ Колумб, яке знаходиться за адресою: 01032, м.Київ, вул.Жилянська 126/23, офіс 109, тел. (044) 482-32-37, 067-320-78-88.

Оплата послуг була здійснена в повній мірі, оскільки зразу після сплати ТОВ Колумб підтвердив сплату послуг та надіслав електронною поштою електронні квитки на ім’я Бородавко Сергій та Львович Оксана.

Згідно з придбаними квитками на проїзд Дуйсбург-Київ ми повинні були виїзжати з Дуйсбурга (Німеччина) о 7 годині 19.06.2015. Після посадки в автобус ТОВ Колумб в Дюссельдорфі о 8 годині ранку 19.06.2015 та проїхавши декілька кілометрів від центра Дюсельдорфа автобус Neoplan AA0191CA, який, зі слів водіїв, належить ТОВ Колумб, заїхав на стоянку близько 9:15 години 19.06.2015.

Як з’ясувалося, автобус мав несправні гальма та водії не змогли усунути несправність вищевказаного транспортного засобу. Весь цей час з 9:15 19.06.2015 я та мій чоловік Бородавко Сергій та інші пасажири цього рейса, які можуть підтвердити мої слова, знаходилися та спали в автобусі до 5 години ранку 20.06.2015.

ТОВ Колумб не надало місця для сну або будь-яких умов, передбачених Міжнародною Конвенцією перевезень, ми спали в автобусі до 5-ї години наступного ранку. ТОВ Колумб також не викликало аварійних служб, поліції, не транспортувало пасажирів у початкову точку відправки, а також не повідомляло строки та можливість усунення несправності транспортного засобу. Близько 23:00 години 19.06.2015 водії автобуса повідомили, що автобус несправний та поїздка не відбудеться. Також водії повідомили, що керівництво ТОВ Колумб не поверне гроші за проїзд на той момент та пасажири, які сплатили за послуги ТОВ Колумб заздалегідь, знову повинні сплачувати проїзд в іншому автобусі, який приїде о 5-й годині 20.06.2015 та належить зовсім іншому перевізнику Бенс-експресс.

На зауваження та скарги пасажирів стосовно нової сплати проїзду водій зауважив, що таке рішення прийняло керівництво ТОВ Колумб та він не може забезпечити проїзд пасажирів і повідомив про сплату 72 євро з кожного пасажира на користь Бенс-експресс (01135, м. Київ, вул. Золотоустівська, 28, офіс 6, тел. (044) 360-34-05, (044) 486-95-44). Я та мій чоловік були змушенні знову сплачувати проїзд по 72 євро з кожного на користь Бенс-експресс задля того, щоби після знаходження близько доби на стоянці в автобусі якимось чином дістатися до України.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Батьки просять зупинити побори в дитсадках» 

Після прибуття на територію України 22.06.2015 мною була надіслана скарга в ТОВ Колумб стосовно повернення коштів за рейс, який не відбувся 19.06.2015. Бухгалтер ТОВ Колумб, який в моїй присутності прийняв та роздрукував мою скаргу, відмовився ставити помітки про прийняття скарги або давати якусь офіційну письмову відповідь на подану скаргу. Протягом червня, липня, серпня 2015 року я та мій чоловік неодноразово зверталися в ТОВ Колумб стосовно відповіді на скаргу та повернення 1950 грн за рейс, який не відбувся з вини ТОВ Колумб. На всі прохання та звернення дати письмову відповідь стосовно строків та рішення нашої скарги ТОВ Колумб категорично відмовилось, пояснюючи це тим, що будь-які письмові відповіді надаються тільки з дозволу директора ТОВ Колумб Канни Марини Володимирівни.

Під час телефонної розмови 27.08.2015 з бухгалтером товариства, після майже трьох місяців очікування та строків повернення коштів, які не були повернені протягом 30 календарних днів після прийняття скарги, з’ясувалося, що ТОВ Колумб відмовляється повертати гроші взагалі та пропонує знову використати невикористані квитки. На зауваження, що порушуються наші права споживачів і що ми хочемо повернення коштів за невикористану послугу, бухгалтер ТОВ Колумб повідомила, що згідно з рішенням керівництва-повернення грошових коштів не буде взагалі. На прохання дати письмове підтвердження цього рішення-було відмовлено і запропоновано почекати рішення директора, який, можливо, дозволить отримати письмову відповідь про те, що ТОВ Колумб не поверне кошти за не надану послугу.

Просимо допомогти захистити наші права споживачів та посприяти поверненню коштів у розмірі 1950 грн за ненадану послугу. Просимо також перевірити діяльність ТОВ Колумб, яке здійснює міжнародні перевезення та постійно порушує міжнародні правила перевезень пасажирів та права споживачів, не повертає кошти та часто відправляє автобуси у рейси у несправному технічному стані на міжнародні маршрути”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах