Tickets.ua обманув споживача

А ви де замовляєте квитки?

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Ірина, яка скаржиться на відомий сервіс замовлення квитків. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“24 листопада 2017 року я забронювала на сайті Tickets.ua 2 квитки з Києва до Відня та назад. Було вказано вартість 10 418,00 грн. Я вибрала метод оплати – банківський платіж, який я повинна була зробити протягом 12 годин після отримання рахунку-фактури (до 2 години 25 хвилин, 25 листопада). Оплату я провела в 19-43 , а в 19-50 відіслала по ел. пошті листа з фотографіями платіжних документів.

А десь біля 3 години ночі з’ясувалось, що білети анульовано в зв’язку з неоплатою. Я почала листування з оператором з цього приводу, ще раз надіслала фотокопії платіжних документів.

Тільки після неоднократних звернень, десь біля 12 години 25 листопада статус мого білета було змінено на “оплата надійшла, чекаємо на виписку білета”.

Але по такій вартості вже білетів не було і мені запропонували купити їх по новій ціні – 14 988, себто на 50 % дорожче!

В понеділок 27 листопада я написала заяву про повернення грошей. Гроші мені не повернули в день звернення, як то регламентовано Законом, а відписалися, що “згідно правил компанії” кошти повернуть протягом 5-10 банківських днів”, – написала вона.

 

 

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК