Телемайстерня наживається на клієнтах

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Леонід Юрійович, який переконує, що його обдурили в одній із київських телемайстерень. Чоловік обурений махінаціями майстрів та бездіяльністю виробника, який рекомендував...
Фото: http://livedigitally.com

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Леонід Юрійович, який переконує, що його обдурили в одній із київських телемайстерень. Чоловік обурений махінаціями майстрів та бездіяльністю виробника, який рекомендував цей ремонтний центр.

ОСЬ ЙОГО ЛИСТ:

Контакт для журналістів:

Добрий день. Прошу Вас припинити шахрайську діяльність телемайстерні по вул. Ванди Василевської 7 оф. 801 та змусити їх відшкодувати заподіяну нею шкоду в результаті її діяльності клієнтам, які мали необережність до неї звернутись по допомогу.

Суть справи в тому що 06.10.2015 р. я звернувся до цієї майстерні щодо ремонту свого телевізора. Справа в тому, що DEX телевізор виготовлений з зовнішнім блоком живлення. В моєму випадку вийшов з ладу блок живлення. Це з’ясувалось при підключенні мною телевізора до блоку живлення комп’ютера та подальшої нормальної експлуатації телевізора з цим блоком. Усунути несправність я не наважився, бо корпус блоку живлення був склеєний в заводських умовах, а ламати корпус було жаль і я вважав що доцільніше було б це зробити фахівцю. Коли зізвонивс з майстернею, з’ясував, що там відсутні телевізори для перевірки блоків живлення і я мусив привезти в ремонт блок разом з телевізором. Прийомщику при здачі в ремонт я пояснив, що апарат не вмикається, бо щось з блоком живлення і домовився про справедливу ціну при чесному ремонті. Він пообіцяв що все буде гаразд і до 13.10.2015 р. я зможу забрати готовий виріб.

Телевізор пробув в майстерні до 20.10.2015 р. як пояснив мені по тел. робітник майстерні „на тестуванні”. 22.10.2015р. я приїхав за телевізором і прийомщик мені повідомив, що ціна ремонту 500 грн. Бо з його слів, відбувся „серйозний ремонт”, блок живлення не відремонтовано і у них можна замовити новий за 160 грн. Я відмовився від пропозиції і запропонував продемонструвати результат проведеного ремонту. Телевізор мені включили зі стороннім блоком живлення, але у підключенні антени відмовили, зіславшись на її відсутність. Без антени перевірити написане ними неможливо. Я зрозумів, що тут щось не те, але якщо не сплачу 500 гр. то можу залишитись без телевізора і мусив віддати їм гроші.

Привізши додому телевізор, я увімкнув його і впевнився, що в майстерні нічого не зроблено. Всі мої налаштування до „псевдоремонту” не змінились. Я зрозумів, що маючи в ремонті справний телевізор з несправним блоком живлення „майстер” вирішив на цьому нашахраювати, приписавши псевдоремонт та ще й заробити, продавши мені такий-же блок живлення впридачу.

Я звернувся на сайт виробника DEX (переписка зафіксована в “листах”),- який рекомендував цю майстерню, за поясненням такої поведінки. Але замість з’ясування причини несправності блоку живлення (а вона виявилась серійною) працівник сайту зайнялась з’ясуванням непотрібних дрібниць а з пояснень „майстра” з’ясувалось, що в майстерні антена все ж таки є, а блоки живлення вони навіть не ремонтують (а при прийомі в ремонт на це не вказали). Додали фото плати, на якому чітко видно, що вказана мікросхема, слава богу, не мінялась, а пайки не пошкоджені, що протирічить його ж поясненню бо я здав в ремонт справний телевізор з несправним блоком живлення. Але ані „майстер”, ані працівник сайту не чекали, що вирішили обдурити фахівця, хоча і не фахівцю ясно, що ні один побутовий прилад без живлення працювати не буде, та не може вийти з ладу з цієї причини. А якщо підключити живлення, то запрацює без ремонту.

Ніхто ще не викликав майстра холодильників, наприклад, коли в мережі нема світла, а чекав коли подадуть енергію. Тому замість ремонту блока живлення вони нашахраювали 500 грн., бо їм ремонтувати блок живлення невигідно, вигідніше надурити. „Бо пенсіонера на їх думку легше обдурити”.

 

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК