Телефонний тероризм від «ДельтаБанку»

Нашому читачу щодня телефонують люди і представляються працівниками «ДельтаБанку», вимагаючи видати неіснуючого боржника. До “Електронної книги скарг України” написала жителька Дніпропетровська Катерина. Вона переконує, що її вже не перший...
plastick card-visa-maestro-money-dengi-karta-bank-kreditka-groshi

Нашому читачу щодня телефонують люди і представляються працівниками «ДельтаБанку», вимагаючи видати неіснуючого боржника.

До “Електронної книги скарг України” написала жителька Дніпропетровська Катерина. Вона переконує, що її вже не перший місяць дістають люди, які представляються співробітниками “ДельтаБанку” і вимагають повернути якісь видумані борги!

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Для журналістів контакт: 

“Я проживаю у м. Дніпропетровськ. Протягом 1,5 року на мій стаціонарний (домашній) номер телефонують співробітники «Дельта Банку», з якимись дивними побажаннями, щодо моєї участі, або моїх рідних у розшуку боржника за кредитним договором, останній мабуть залишив наш номер телефону у співробітників вказаного банку коли оформляв договір.

На мої, або моїх близьких пояснення, що дана особа нам не знайома і ми не маємо жодного відношення до цієї справи – ніякої реакції немає.

В одніїй з таких телефонних розмов співробітниця банку запропонувала! моїй матері прийти до відділення, та написати якусь заяву, для того щоб вони залишили нас в спокої!

Поясніть мені, будь-ласка, з якого дива я, або мої близькі, повинні витрачати свій час та сили на те, щоб ідти до банку та ще й писати якісь незрозумілі заяви?

Ми клієнтами цього банку не являємось, ніяких зобов’язань або договорів не заключали. Сьогодні вранці, о 8 годині черговий телефонний дзвінок, на нього відповіла моя бабуся, якій вже за 80 років, піднявши слухавку я чую як співробітник банку (на жаль я не запам’ятала як його ім’я) розповідає моїй бабусі, про якісь зобов’язання перед банком, та що вона повинна знайти та сповістити боржника.

Я була дуже обурена такою його розмовою, на що голосно відповіла, що ми ніякого відношення не маємо до цієї справи та взагалі, скільки це все ще буде продовжуватись?На що я отримала грубу та некоректну відповідь.”

 

На моє прохання повторити ім’я співробітника він просто поклав слухавку.

Я вкрай обурена такою поведінкою співробітників «Дельта Банку», невже вони не розуміють простої мови? Чувши, що з ним розмовляє літня жінка, він починає нав’язувати їй якісь дії та зобов’язання, які вона взагалі не повинна робити.

Я чудово знаю, що законодавство України не регулює такі випадки. Невже немає жодного органу, куди можна звернутися щоб захистити свою сім’ю від втручання у приватне життя?

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах