Таксисти зі служби “Доміно” чхали на своїх пасажирів

Скарга від нашої читачки на послуги столичної служби таксі “Доміно”. Окрім довгих очікувань, ще й не довіз до місця призначення.  До “Електронної книги скарг України” написала Світлана svetiksh85@gmail.com жаліє, що скористалася...
Таксі Доміно

Скарга від нашої читачки на послуги столичної служби таксі “Доміно”. Окрім довгих очікувань, ще й не довіз до місця призначення. 

До “Електронної книги скарг України” написала Світлана svetiksh85@gmail.com жаліє, що скористалася службою таксі “Доміно”.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Добрий день! Хочу залишити скаргу на водія таксі “Домино” замовлення було оформлено 3.11.2014р. о 17,58 год.

О 18,02 год надійшло смс-повідомлення з номером замовлення, часом та номером машини. Час доставки машини вказано 18:08 год.

В свою чергу водій зателефонував та повідомив, що затримається “прогріває машину” і буде через 10 хв., а смс “то так”.

О 18:18 я зателефонувала таксисту, він відповів, що вже в дорозі і підїхав через 5 хв. Замовлення було на суму 76 грн. (шлях вул. Тростянецька 51- Шполянська 6а). Мало тог, що він повіз нас через довгий шлях, “бо йому так навігатор показав”. Так і до місця призначення ми не прибули. Тому що стоять знаки 7,12 з ПДР (гололід) та 3.2 (рух механічних транспортних засобів заборонено), він відмовився їхати далі “бо йому ремонт обійдеться дорожче”.

ЦЕ незважаючи на те, що я була з малою трьох річною дитиною, недоїхав близько 1 км.

Чому я повинна платити за такі послуги???

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах