remont-rabota-technika-texnika-

sks-market надіслав поламаний дисплей, а гроші повернути за нього не так вже й просто

Майте терпіння. У нас бюрократія!

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Михайло, який скаржиться на те, що його права порушили, коли надіслали йому поламаний дисплей. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“15 березня 2018 року мною здійсненив замовлення в інтернет-магазині sks-market № (48198061) Дисплей Assistant AP-115G IPS HD (P/N: WJWX101026A ) 16 березня 2018 року товар був отриманий у відділенні Нової пошти № 64 у м. Київ.

При отриманні товар був оглянутий на предмет повноти комплектації. Перевірено наявність дисплею та тачскріну, який я також замовляв у даної компанії. Під час отримання я оглянув дисплей на якому була плівка з “пупирцями”, я не придав цьому значення, адже з вигляду дисплей був цілий.

Пересвідчившись у задовільному вигляді та комплектності товару його було забрано зі складу “Нової пошти”.

Вже дома, під час підключення товару (“навісним способом”), мною було виявлено несправність дисплею. Вказаний факт не дозволив використання дисплею за його призначенням та я вирішив його повернути продавцю, «sks-market». Зателефонував по номеру, що вказаний на сайті, та розібрав з оператором дану ситуацію, де оператор згодився поміняти дисплей на інший.

Я надіслав товар 17 березня 2018 року через представництво служби доставки «Нова почта».

Після цього, без будь-якого сповіщення, змушений зауважити, з Нової почти мені прийшло повідомлення, що я маю отримати відправлення. 21 березня 2018 року я забрав відправлення, та виявив, що мені прислали той самий дисплей. Зв’язався з оператором, спитав чому вони не замінили мені моє замовлення? Той заявив, що мною, нібито, була пошкоджена захисна плівка.

Після того як ми з’ясували, що плівка така і була, оператор запропонував відправити йому дисплей та плату (від планшета), щоб їхній майстер допоміг у вирішенні нашого конфлікту.

22.03.2018 року я відправив плату, дисплей, “старий” дисплей, та старий тачскрін.

А 29 березня 2018 року, знову без ніякого сповіщення (знову змушений зауважити) від компанії sks-market, мені прийшло відправлення. Під час огляду мною було виявлене механічне пошкодження, після чого я зв’язався з оператором sks-market, який заявив, що це мною був відправлений розбитий дисплей. Після чого я склав претензію до “Нової пошти”, про те, що на дисплеї мається пошкодження у вигляді тріщини.

“Нова пошта” відмовили мені в компенсації. Обгрунтувавши це тим, що коли я відправляв посилку, дисплей був цілий, так як я замовив послугу пакування. І якщо дисплей отримав пошкодження при відправленні мною, то потрібно було скласти претензію представнику sks-market. А він не зробив цього. А коли мені відправляли посилку, то на почту просто принесли коробку, вже запаковану. Звернувшись з проханням про повернення коштів до sks-market отримав відмову.

Таким чином, вимагаю відновлення моїх порушених прав як покупця шляхом повернення мені коштів за товар у сумі вісімсот вісімдесят вісім грн. та 168 (сто шістдесят вісім ) грн. 00 коп. за послуги пересилки”, – написав він.

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК