Скарга на магазин “Салют” з Луцька. Небезпечні продавці

До “ЕКСУ” звернулася наша читачка з Луцька, яка переконує, що в тамтешньому магазині працівники не знають правил безпеки і постраждати може будь-який клієнт.  ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакт для журналістів: ...
supermarket-razbit-posuda-potrebitel'-market-magazin

До “ЕКСУ” звернулася наша читачка з Луцька, яка переконує, що в тамтешньому магазині працівники не знають правил безпеки і постраждати може будь-який клієнт. 

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакт для журналістів: 

В магазині «Салют» (м.Луцьк ,пр. Соборності, 22). Працівник вивозив у залу переповнену тацю з пивом(ПЕТ пляшки всередені,а скло скраю), моя дитина(4роки) побігла до цукерок. Працівник відреагував-зупинився, внаслідок чого -розбиті пляшки,перелякана, облита пивом дитина, дивом не порізана… Те, що дитина побігла-нормально(при вході немає таблички- Вхід з дітьми заборонений), а те,що відсутні елементарні заходи безпеки-ні. Невже треба стільки нагружати-в залі покупці-це небезпечно.

Я думала, що ми маємо право на вільне, безпечнепересування по магазину. Адміністрація не вибачилась, а навпаки, звинуватила в ЧП. Я могла бути на місці дитини- оскільки це вихід з проходу, і не помітити -елементарно. Вивіз товару-особливо скло потрібно якось убезпечити. Чому небезпека і хамство чекає нас за наші ж гроші( якожен день там скуплялась на 100-200 гривень…)? З вдячністю Крукрвець Марія

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах