«Сільпо» свідомо продає несвіжі продукти

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, вона переконує, що в «Сільпо» свідомо продають несвіжі морепродукти та випічку. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів:  “Скаржуся на магазин «Сільпо»...
1-silpo

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, вона переконує, що в «Сільпо» свідомо продають несвіжі морепродукти та випічку.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів: 

“Скаржуся на магазин «Сільпо» за адресою м. Київ, вул. М. Майорова 2, трц Полярний. Продають несвіжі продукти.

Перший випадок (жовтень 2015): була акція на Аргентинські креветки – 99 грн за кг. Я побачила, зраділа, що така ціна, купила на 34 з копійками гривні, прийшла додому, показала чоловіку, він одразу сказав, що вони погано пахнуть, я заперечила, мовляв, це морський запах, але коли я почала їх варити, вони стали страшенно смердіти. Колір у них був жовто-коричневий замість рожевого, і коли я розламала кілька, вони були якісь трухляві, занадто м’які, одним словом, не такі, як мають бути (бо креветки ми купляємо досить часто і знаємо, як виглядає свіжий продукт). Отож смерділи вони так, що пропахтили всю кухню разом із каструлею, в якій їх варили. Каструлю довелося викинути, бо геть нічим її відмити не вдалося. Наступного дня я віднесла зварені креветки в «Сільпо», викликала адміністратора, поскаржилася, попрохала повернути гроші, мені одразу повернули і пообіцяли, що перевірять креветки і якщо вони виявляться неякісними, то всю партію вилучать.

Також я пройшлася залами разом з дівчиною-адміністратором, вказали на інші недоліки, які мені траплялися (несвіжа випічка, відсутність інформації про свіжу рибу – продавці не знають, звідки її привозять). Мені пообіцяли, що нададуть продавцям інформацію, звідки привозять свіжу рибу, а також принесли зі сховища етикетки з датою виробництва пахлави, на яку я скаржилася. Дати збігалися з тими, що були на вітрині, але проблема в тому, що мені перед тим продали 1 раз ЗОВСІМ несвіжу пахлаву, хоча за датою вона нормальна. ВИСНОВОК: в «Сільпо» докладають до свіжої пахлави несвіжу, з минулих партій. Пообіцяли все виправити. Ми чемно розійшлися.

02.11.2015 придбала в тому ж «Сільпо» морський коктейль (суміш кальмарів, восьминогів та мідій). Раніше купляла – все було добре, але цього дня, перш за все, здивував склад коктейлю, там було занадто багато восьминогів (раніше так ніколи не було). Але я купила, та після того, як розморозила вдома коктейль, відчула запах зіпсованих продуктів. Почала дивитись, а то – восьминоги. Всі восьминоги, І ТІЛЬКИ ВОНИ, були жовтуватими і смерділи. ВИСНОВОК: до звичайного морського коктейлю навмисно доклали несвіжих восьминогів, аби продати їх. Я знову зібрала несвіжу гидоту в пакетик і понесла в магазин. Цього разу розмовляла з іншим адміністратором (хлопець на ім’я Максим). Гроші мені знову повернули. Я виклала пану Максиму свої скарги стосовно 2-го випадку придбання зіпсованої продукції в їхньому магазині і спитала, як можна звернутися до керівника магазину. Максим надав інформацію за моїм запитом, але сказав також, що наступного дня зробить дефростацію коктейлю, аби перевірити, чи є там зіпсовані складові, і знову, якщо останні знайдуться, то вся партія буде вилучена. Також він залишив свій номер телефону, щоб я мала змогу дізнатися про результат його перевірки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Правоохоронця судять за наклепом»

Стосовно попереднього випадку з креветками адміністратор Максим заявив мені наступне: «Ми відіслали їх до нашого центру перевірки якості продуктів і отримали відповідь, що то був запах запах середовища існування креветок (іншими словами, просто морський запах). Тому креветки, яких залишалося ще кіло, не були вилучені з продажу». УЯВЛЯЄТЕ???!!! Зіпсований гнилий продукт вони називають «запахом середовища існування»! І брехня, там залишався повний контейнер, а не останній кілограм!

Ось так в «Сільпо» різними хитромудрими способами продають зіпсовані продукти харчування. Мої чеки забрали, сказали, що так потрібно, щоб повернути гроші. На жаль, відео я також не маю. Проте я пообіцяла адміністраторам, що наступного разу прийду з перевіркою, і дуже хочеться її влаштувати для магазину «Сільпо». Вони свідомо торгують несвіжими продуктами, якщо мені ще щось трапиться, я обов’язково зніму відео. Пишу Вам для того, щоб висвітлити проблему нечесної роботи «Сільпо» та привернути увагу громадськості. Буду вдячна за Feedback”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах