fbpx

Шахрайство інтернет-магазинів триває

Купи слона, ну купи слова...в інтернеті

До «Електронної книги скарг України» написав наш читач Віктор, він стверджує, що його обдурив інтернет-магазин.

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Доброго дня! Мене вдалося обдурити шахраям інтернет-магазину “3G-mobil”

Шукав тачскрін для китайсткого смартфону. Знайшов сайт через Prom.ua, нічого не викликало підозри, швидко зв’язалися, прислали реквізити, пообіцяли відправити товар.

Після трьох днів очікування, зв’язався з менеджером, якйи сказав, що готовий повернути гроші, або
вислати товар після 4-го січня. Наразі номер не відповідає і ввімкнена послуга на ньому заборони дзвінків.
Сайт не доступний. Прошу вашої допомоги,” – написав наш читач Віктор.

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК