Електронна книга скарг України

lorem

Сервісний центр “Фокстрот” замінює оригінальні деталі на китайські

Обережно, працюють професіонали.

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Олена, яка на свою голову познайомилася із сервісним центром, який співпрацює із великою мережею магазинів “Фокстрот”. До речі, це вже не перша скарга на цю мережу магазинів. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Скористалася ремонтом телефону по послузі “Екстра сервіс” від Фокстрот, яку мені так розхвалювали прадавці-консультанти в магазині.

Телефон здала на ремон 7.12.2017 року. Спочатку сказали, що телефон буде готовий 20-26.01.2018. Так до кінця цих чисел мені ніхто не перетелефонував, я зателефонувала сама на гарячу лінію, сказали, що він відремантований, але лежить у майстра.

2.02.2018 знову телефоную, оператор повідомив, що відправить заявку в сервіс і дізнається інформацію і 5.02 мені перезвонять. Правда вони телефонували, але я була зайнята і не змогла відповісти на дзвінок. Чекала весь день, з надією, що мені наберуть ще раз, але – ні.

На наступний день я подзвонила сама і останій дзвінок взгалалі обурив розмовою оператора до мене притензією, що вони мені телефонували на мою заявку, а я не відповіла. Але чи не в обов’язках мені перетелефонувати ще раз??

Потім він мені сказав, що відправили мені СМС повідомлення з інформацією про стан мого телефона, але ніяку СМС я не отримала, про що їм я повідомила. Тоді він мені роздратованим голосом повідомив, що телефон ще времонті немає зазначеної деталі, і буде вона 16 лютого цього року, після ремонту, тобто після 20-го зі мною звяжутся.

Але вони мені вже це говорили, тільки в січні місяці.

Послуга ця коштує 1000 грн. На сайті сервісу з яким Фокстрот співпрацює є дуже багато негативних відгуків починаючи від цієї послуги, закінчиючи взагалі не задоволеністю ремонту.

Дізналася, що заміна деталі буде не оригінальною а Китайською копією, про що раніше не повідомлялося. Погоджуся з обуренням коментатора, з цього ж сайту цитую: “…понимаю что после ремонта, который проводит “Наш сервис” прийдется сдать телефон на диагностику, по той причине, что в телефоне могут изъять оригинальные детали. Жду ответа от сервисного центра. Так как связь с ними отсутствует.” Як від них можна добитися результату? Сподіваюся на вашу підтримку. Додаю чек про купівлю данної послуги та квинтанцію з сервіс.центру”, – написала вона.

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 50% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК