fbpx

Сервіс Робим Гуд – робить бед. Взяли телефон на ремонт новий, а повернули БУ

Що поробиш, коли немає доказів?

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Володимир, який скаржиться на поганий сервіс відомої контори. Все через пристрій, який йому продали в Алло. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Купив у подарунок смартфон xiaomi redmi note 5A отримував новою поштою в м.Снятин в день отримання (08.12.2017р.) докупив захисне скло і силіконовий чохол в гарантійному талоні вказано 12 місяців гарантії та 12 місяців сервісного обслуговування, але як я зрозумів всі гарантії від магазину АЛЛО – це липа телефон пропрацював до 05.02.18 р.

8.02.18 відправив Новою поштою в сервісний центр Робим Гуд, а на гарячій лінії сказали залишити контакт в посилці бо нібито вони зв’яжуться і повідомлять про поломку, чи то гарантійний випадок, чи ремонт буде платним до 24 лютого ніхто не зв’язався і не повідомив окрім працівника Нової пошти про те, що телефон вже в Снятині. В описі телефона було вказано, що 21.02.18 р. відхилено ремонт так як випадок не гарантійний відправлявся телефон через те, що він без причинно виключався, а під час включення спалахував ліхтарик і включалася вібрація.

А в заключенні написано: механічне пошкодження системної плати, потрапляння рідини в системну плату. Сам телефон був без зовнішніх пошкоджень, так як носився в чохлі та захисним склом, а повернули його з фізичними пошкодженнями такими як: тріщина біля слоту сім карти, потерта задня панелька, сліди механічного втручання біля виходу навушників та проскрипування панелі в лівому нижньому куті телефону.

Після отримання я звернувся за допомогою в сервісний центр м.Снятин де віддав телефон на діагностику, там мені майстар сказав, що таке враження ніби телефон збирали під водою, все окислилося і при розбиранні смартфону з нього ще витекло пара крапель води.

Порадьте, будь ласка, куди мені звернутися, в захист прав споживачів звертатися немаю з чим так як не сфотографував телефон перед відправкою, і немаю доказів для порівняння телефону і ще: якщо ви надумали брати телефон, то краще брати в кіоску, там хоча б гарантія діє, і ви сильно не переплатите, бо взяв я цей телефон за 3599 грн.

А коли забирав з Нової пошти то в тому магазині де докуповував чохол і захисне скло даний апарат появився в продажі за 3449 грн, це на 150 грн. дешевше і із справжнім гарантійним талоном та сервісним обслуговуванням. всі спроби зв’язатися з маназином були марними, не публікували ні відгук ні коментар який я залишав біля даного товару.”, – написав він.

 

 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК