Салон краси «YES GOLD» зіпсував волосся клієнту

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, вона переконує, що після відвідування салону «YES GOLD» її чоловік мав значне подразення шкіри голови через недбало проведену процедуру. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів:  “20...
eyes-smokey-trend-2015

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, вона переконує, що після відвідування салону «YES GOLD» її чоловік мав значне подразення шкіри голови через недбало проведену процедуру.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів: 

“20 листопада я з чоловіком відвідала салон краси «YES GOLD»(м. Київ, вул. Лисенка 4). Ми прийшли з метою зробити процедуру кератинового вирівнювання для чоловіка. Процедура займає приблизно 2 години і вимагає професіоналізму майстра.

Ми звернулися в цей салон, бо мій чоловік робив цю процедуру там не один раз і був задоволений результатом. Цього ж разу процедуру робив інший майстер, який не дотримався усіх чітких правил. На момент вирівнювання волосся мій чоловік відчував дискомфорт на шкірі голови, але, оскільки ця процедура здійснюється з застосування хімічного розчину, то легкий дискомфорт має бути відчутним.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «У Фастова таємно відтискають будівлі»

Прийшовши додому, чоловік почав помічати почервоніння на лобі і свербіж у волоссі. Я уважно подивилася і була просто шокована. Вся шкіра голови була покрита червоними подразненнями і, наближаючись до його волосся, я відчувала подразнення навіть у своїх очах. Процедура вимагає нанесення хімічного розчину на волосся і потім повне його висушування. Майстер салоу «YES GOLD» не зробив цього до кінця, через що мій чоловік не мав можливості спати 2 дні. І навіть після миття голови він мав подразнення на пальцях.

Ми звернулися до салону зі скаргою і попросили половину суми повернути (навіть не повну суму, тому що ми лояльні і розуміємо, що салон використав матеріали). Але адміністрація і власники салону категорично відмовилися повертати гроші і свою провину не визнають. Вони зазначають, що у мого чоловіка алергія, хоча на той момент він уже робив цю процедуру 7 разів і ніякої алергії не спостерігалося.

Підводячи підсумок цієї скарги, хочу сказати, що майстри салону «YES GOLD» не виконують своїх обов’язків і обманюють людей. Категорично не раджу Вам це місце заради Вашого здоров’я. До речі, мій чоловік – громадянин США, і він глибоко розчарований таким ставленням у нашій країні, що є дуже сумно. Попередньо дякую за відповідь і реагування на скаргу”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах