“Розетка” відмовляється повертати кошти за зламаний планшет

До “Електронної книги скарг України” написав читач Володимир, який скаржиться на інтернет-магазин “Розетка”, котрий відмовляється повертати кошти за неякісний планшет. За словами чоловіка, навіть гарантійний ремонт ресурс здійснює довше...
Фото : root-nation.com
Фото : root-nation.com

До “Електронної книги скарг України” написав читач Володимир, який скаржиться на інтернет-магазин “Розетка”, котрий відмовляється повертати кошти за неякісний планшет. За словами чоловіка, навіть гарантійний ремонт ресурс здійснює довше ніж мав би.

Ось його лист:

Контакти для журналістів:

“Я купив для дитини в школу планшет на Розетці. Він попрацював один день, а після того заглючив. Я відіслав його назад в Розетку, щоб повернути кошти. При тому що планшет був зовсім новий без дефектів гроші повертати відмовились . Я погодився на ремонт по гарантії . Вже чекаю півтора місяці. Не знаю що робити тому що я живу у Львові а Розетка в Києві . Наскільки я знаю якщо вони не відремонтували за 14 днів то повинні заплатити пеню 1% за кожен день від вартості товару.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах