“Розетка” продала товар, яким не торгує, а скарги видаляє

Оксана пише, що її ошукали в найбільшому інтернет-магазині “Розетка”. На “Електронну книгу скарг України” написала Оксана, кур’єр їй привіз кавоварку, сказавши, що це її модель, хоча навіть напису на...
Фото: rozetka.com.ua
Фото: rozetka.com.ua

Оксана пише, що її ошукали в найбільшому інтернет-магазині “Розетка”. На “Електронну книгу скарг України” написала Оксана, кур’єр їй привіз кавоварку, сказавши, що це її модель, хоча навіть напису на апараті не було, через два дні і дві порції кави, Оксана зрозуміла, що ця модель значно дешевша і взагалі не та, яку хотіла. Її скарги до магазину – видаляють, міняти товар відмовляються, і тому, вона просить допомоги у наших читачів.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

“Здрастуйте! Днями я купила на сайті “Rozetka”кавоварку еспресо PHILIPS – SAECO Poemia Manual HD8427/09 із зазначеними характеристиками , а саме – потужність 1050 Вт і заплатила за неї зазначену і на даний момент ціну 2134 грн. Візуально дана модель 8427 / 09 ідентична тій , яку мені привезли.

Звернувши увагу кур’єра на те, що на корпусі кавоварки відсутня напис філипс, кур’єр мене переконав, що це та ж модель, тому що на упаковці і в паспорті моделі ця назва присутня. Як звичайний користувач, після перевірки апарату (все в робочому стані і зовнішніх претензій не було), звичайно, я почала пробувати користуватися, дотримуючись інструкції.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ““Розетка” – горе українське. Як інтернет-магазин знущається над покупцями

Того ж вечора, розглядаючи кавоварку, я виявила, що це зовсім інша модель, а саме – 8327 / 99 з потужністю 950 Вт. Відразу ж я написала повідомлення на сайті магазину (яке видалили без пояснень ), а потім відправила звернення в розділ ” Скарга “.

Зі мною зв’язалися по телефону. Підтвердили, що модель інша. На сайті такої моделі зовсім немає, і головне її ціна невідома! Спершу запропонували обміняти на ту, що я замовляла, потім зателефонували і запропонували зробити повернення товару. Сьогодні я їздила в сервісний центр і в поверненні грошей мені було відмовлено. Підтвердили, що модель інша, сказали, що за зміни виробником в кольорі і характеристиках вони не несуть відповідальності, а я перед тим, як користуватися, повинна була, мабуть, вивчити по молекулах апарат, бо магазин може продати кота в мішку!?

Але до чого тут зміни виробника до взагалі іншої моделі кавоварки? І яка її офіційна ціна? Зварила я каву рівно двічі, побачила, що це інша модель, помила і укомплектувала в упаковку). Дану ситуацію можу назвати як навмисне шахрайство, тому як продають неіснуючі на сайті моделі з незрозумілою ціною.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Інтернет-магазин «Розетка» не дбає про покупців

Ціна моделі, яку мені продали лишається невідомою, а аналогічні моделі того ж виробника з подібними характеристиками коштують ЗНАЧНО дешевше. Оскільки моє перше звернення було в день придбання товару 30 травня 2014 року, а сьогодні вже 3 червня 2014 року, в показниках та ціні змін на сайті не зробили, а отже людей продовжують обманювати всі ці дні, або обманули лише конкретно мене.

Я розумію, що тепер вони можуть відкорегувати зміни. Але якщо зі зміною характеристик зміниться ціна, то що робити мені? Та й модель з такими характеристиками я б і не обирала для придбання. Думаю, не кожен вивчає маленькм шрифтом в закутках написаний номер, наскільки він відповідає представленому на сайті.

expert-dumka-ekspert-mnenieДОВІДКА: Згідно нашого списку “інтернет-магазинів порушників“, інтернет-магазин “Розетка” досить часто показує свою байдужість до прав споживача. Напевно, один із найчастіших порушнків. Ми розуміємо, що у нього багато замовлень і цього просто не можливо уникнути, але, якщо компанія зайняла таку здорову нішу на ринку – то, мабуть, треба і подумати про тих, хто приносить гроші в цей магазин.

Згідно даної ситуації. Я вважаю себе ошуканою. Прошу поради і допомоги. Письмову заяву та звернення в сервісному центрі я залишила, копії маю на руках. На сьогоднішній день після невдалого відвідування магазину і відмові у вирішенні питання я вже маю не тільки фінансові але і моральні збитки. Всі видалені на сайті мої звернення я маю збережені в скріншотах”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах