“Розетка” невиправдала сподівання клієнта

Ідіть, чекайте. Не важливо, що ви хочете витратити гроші у нас...

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Олексій, який дуже незадоволений сервісом відомого онлайн-магазину “Розетка”.

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“16.10.17 о 10:00 я прийшов в магазин Розетка (м. Київ, вул. Ярославська, 58), щоб оплатити і забрати телефон.

Отримавши талончик, я підійшов до каси, де попросив розрахувати мене частково готівкою, а частково карткою. Касир мені відмовила, пояснивши, що вони такого не роблять. Як виявилось, банкоматів в межах магазину також немає.

Крім того,  звернувшись до експрес-каси, щоб оплатити послуги сервіс-центру, я не зміг розрахуватись карткою, тому що вони розраховують тільки готівкою. Мені довелось сформувати замовлення і знову очікувати в загальній черзі на видачу, щоб мати змогу розрахуватись карткою”, – написав він.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах