Розетка не віддає гроші за повернений товар

До “Електронної книги скарг України” написав читач Сергій, котрий скаржиться на інтернет-магазин, який не повертає гроші за несправний товар, який вийшов з ладу ще в перший день. Ось його...
Фото: ukurier.gov.ua
Фото: ukurier.gov.ua

До “Електронної книги скарг України” написав читач Сергій, котрий скаржиться на інтернет-магазин, який не повертає гроші за несправний товар, який вийшов з ладу ще в перший день.

Ось його лист:

Контакти для журналістів: 

“Розетка – лохотрон! Покупал игрушку на радиоуправлении. Сломалась в первый день. Отправил. 10 дней держали в сервисном центре. При попытке вернуть деньги, сказали, что нужно ехать в Запорожье. При том, что проживаю в Энергодаре.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Проблеми із фінансуванням навчальних закладів у Харківській області

На карту Приват перечислить деньги невозможно (мотивируют тем, что оплачивал наличными, хотя изначально я хотел перевести безналом, на что получил отрицательный ответ), через Нову пошту – тоже невозможно (только в областные центры). Короче говоря, это была первая и последняя покупка в Розетке. Не знаю, вернут ли мне 700 грн.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах