Rozetka не повертає гроші за бракований товар

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, вона переконує, що купила браковану варочну поверхню, але магазин не повертає гроші за товар. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів:  “Добрий день. Я...
Фото: rozetka.com.ua
Фото: rozetka.com.ua

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, вона переконує, що купила браковану варочну поверхню, але магазин не повертає гроші за товар.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів: 

“Добрий день. Я проживаю в Вишгородському районі, с. Нижча Дубечня.

Тиждень тому 28.08.2015 р. я придбала в магазині Rozetka варочну поверхню. Приїхав кур’єр, розкрив у багажнику коробку, я швидко оглянула товар, розрахувалась, приїхала додому.

Розкрила на столі коробку, підняла пластик, більш прильно придивилась і помітила, що на поверхні скол металу, який пофарбований у тон поверхні. Ясно, що це заводський дефект.

Я зателефонувала в магазин, пояснила ситуацію, на їхнє прохання надала фото, сказала, що розглянуть мою проблему. На наступний день телефонують і говорять, що відмовляють мені в обміні і повернені, оскільки товар із дефектом. Скажіть, будь ласка, що мені в такій ситуації робити?”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах