“Розетка” – горе українське. Як інтернет-магазин знущається над покупцями

Підбірка скарг, після яких звертатися до цього магазину перехочеться. Журналісти “Електронної книги скарг України” ледь не щодна отримують купу скарг на один із найбільших інтернет-продавців, магазин “Розетка”. Остання від...
Фото: rozetka.com.ua
Фото: rozetka.com.ua

Підбірка скарг, після яких звертатися до цього магазину перехочеться.

Журналісти “Електронної книги скарг України” ледь не щодна отримують купу скарг на один із найбільших інтернет-продавців, магазин “Розетка”. Остання від Олени Бортновської:

“Не звертайтесь за покупками до інтернет-магазину rozetka, Ви залишитесь з своїми проблемами на одинці. Вернути товар в 14 денний неможливо, навіть якщо в тебе є на це право”. І, схоже, дійсно про права споживача в цій мережі забувають. Одна із скарг стосувалася придбання велосипеду за 5 тисяч гривень. Уявіть собі, що до Вас звертаються із пропозицією купити товар за таку суму – Ви маєте зробити все, щоб задовольнити клієнта. Але, схоже, в “Розетці” настільки багаті власники, що їм чхати на клієнтуру.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Продукти-хулігани: як створюють товар провокацію?

Що ж сталося?

Пише Олександр, на днях він хотів зробити подарунок близькій людині:
expert-dumka-ekspert-mnenie“Я замовив велосипед в магазині “Розетка”, мені пообіцяли привезти його, але я так і не дочекався. Почалися постійні дзвінки від менеджера Андрія, що, мовляв, сьогодні не встигаємо, давайте завтра”.Олександр на свою голову вступив у їхню гру. “Через день мені перетелефонували і сказали, що у велосипеда пошкоджене крило, запропонували, або привезти його з таким крилом сьогодні і зробити знижку аж 200 гривень, або ж дочекатися іншого дня, коли буде заміна”. Олександр погодився і на ці умови. Але потім знову зателефонували з “Розетки”: “Мені сказали, що вони доставлять велосипед, але тільки у розібраному стані. Хоча, на сайті фотографії цих велосипедів у зібраному вигляді”. Загалом Олександр отримав свою дорогу покупку тільки після чотирьох днів чвар.

ВІДЕО: РОЗМОВА З КОНСУЛЬТАНТОМ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ “РОЗЕТКА”

“РОЗЕТКА” І ЇХНІЙ СЕРВІС

Багато нарікань також на сервіс інтернет-магазину. У людей реально проблема через те, що вони звернулися за купівлею товару до цього продавця, а консультанти з усмішкою говорять про місячні строки ремонту товару. Нагадаємо, що якщо у Вас зламався товар, то Ви можете його обміняти протягом 14 днів. А якщо його забирають в сервіс на ремонт, то маєте право отримати аналогічний на період ремонтування. Але от Олегу залишається тільки мріяти про справжній сервіс, адже він також звернувся до “Розетки”.

expert-dumka-ekspert-mnenie“Заказал жёсткий диск, приехал всё супер, вставил в комп, а винт не подошёл… Отправил на возврат или лучше обмен на другую модель, сказали что ждать результат от 3 до 14 дней.
Отдал жесткий диск 28.01.2013, сегодня уже 18.02.2013. До сих пор не кто не позвонил и не связался со мной. Звонил неделю назад с сервисную службу, сказали ждите с милой улыбкой!!! Позвонил сегодня, девушка сказала что заявка не обработана”.

 

ТЕХНІКА НЕ ПЕРЕВІРЯЄТЬСЯ?

Одна з причин, чому “новий” товар одразу псується, – не проводяться належні перевірки. Такі думки висловлюють читачі офіційної сторінки “Розетка” у ВК. Слід зазначити, що скарги там не видаляються, і, на них навіть звертають увагу менеджери. Але чи від цього зникає проблема? Ні! І виникають проблеми не тільки з велосипедами, жорсткими дисками, а й з іншого роду технікою. Пише Володимир Притула.

expert-dumka-ekspert-mnenie“Мошенники. Ребята. Не советую никому покупать в данном магазине товары. в прошлом году купил ноутбук – оказался “Глючным”. В январе этого года приобрел автомобильный навигатор, вообще не работал. Я так понимаю, товар вообще не проходит никакой предпродажной подготовки. Отправил обратно, что бы вернули деньги уже месяц не могу ничего добиться. Все время кормят завтраками, вешают лапшу на уши.

ВІДМОВКА ОДНА: “ЗНАЙШЛИ ПОДРЯПИНУ”

Серед скарг, які пишуть покупці товарів в інтернет-магазині “Розетка” чітко прослідковується характерна риса. Якщо консультанти не хочуть, щоб ремонтувалася техніка за рахунок “Розетки” – то вони знаходять причину, по які можуть це не робити, наприклад, подряпина на підставках. Пише про це Дмитро Мантур.

expert-dumka-ekspert-mnenie“26.01.2012 был заказан телевизор Toshiba 32PB200V1 на подарок (заказ №2517211). 31.01.2013 был получен в г.Хмельницкий у их курьеров. 07.02.2013 был подарен и в тот же день было обнаружено что телевизор работает не корректно, паузы в звуке. 08.02.2013 телевизор был доставлен их же курьерам в г.Хмельницкий на возврат. Где было проведено осмотр и составлен акт. На протяжение с 12.02 по 14.02 я звонил на номер телефона сервисной поддержки и они говорили что телевизор находится в сервисном и проверяется или не были нарушены условия эксплуатации. И 15.02 мне заявили что возврат средств и замена на другой телевизор не возможна по причине что подставка телевизора и экран имеет царапины”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “У «Козирній карті» кидають на гроші?

Сподіваємося, що редакції “Електронної киниги скарг України” більше не доведеться писати критичні замітки і інтернет-магазин зверне увагу на свої недоліки в обслуговуванні. Адже потрібно думати не тільки про прибукти, а й про те, щоб клієнт має бути задоволений.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах