Провідник Укрзалізниці торгує алкоголем та перевозить тварин у плацкартому вагоні

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Дарина, котра скаржиться на непрофесійного працівника Укрзалізниці, котрий поводив себе дуже некоректно, ігноруючи поведінку пасажирів, що заважали іншим та хизуючись вседозволеністю своїх...
Фото: cheap-trip.eu
Фото: cheap-trip.eu

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Дарина, котра скаржиться на непрофесійного працівника Укрзалізниці, котрий поводив себе дуже некоректно, ігноруючи поведінку пасажирів, що заважали іншим та хизуючись вседозволеністю своїх дій.

Ось її лист:

Контакти для журналістів: 

“ПоЇзд Маріуполь-Львів 18.02-19.02,вагон № 9, виїхала з Днпропетровська о шостій годині вечора. Провідник -чоловік, віком приблизно років 30, адекватний. Маю 45 місце (нижня бокова), сусіди навпроти -хлопець з дівчиною знайомляться з іншими молодими людьми, п’ють пиво, один з хлопців купив у провідника чи то чіпси, чи то сухарики (наскільки відомо особисто мені, такого в асортименті у провідників немає, тобто продається з-під поли, як то кажуть), далі 22:00 компанія спілкується, п’є пиво (святкує день народження дівчини, як виявилось), придбане у того ж самого провідника, виходять на перекури (які провідник не контролює, але знає про них).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бухгалтер обікрав громадську організацію

23:00 продовжується спілкування цієї компанії, без матюків і криків, але мені, безпосередньо поруч із ними не зручно, я ввічливо прошу провідника мені дати інше місце, бо я нервова особа і, якщо ввійду в азарт, то скандалом підніму вагон і поїзд,- пересаджує. Кажу йому, що мені пофігу, що в тої дівчини День народження. А він мені каже, що їм пофіг, що я хочу спати. Добре, пропустимо цей факт. Допомагає перенести матрац іт.д. Але зранку чую крики (постійні) кота. Так, кота, якого, як виявилось провідник віз, як він сказав: в “хороші руки”, закритим в шафці, де вони чай готують (де раковина в них і т.д., не знаю, як це приміщення правильно назвати). На моє запитання, чи це нормально, він мене питає, чи я Грінпіс і заявляє, що це його кіт і робити він може з ним все, що хоче. Потім пропонував мені його купити за 500 грн, якщо мені так котика шкода. Я не просила книгу скарг і викликати мені начальника поїзда.

Моє ставлення до представників цих професій різко негативне (тому є об’єктивні причини і враження), але буду скаржитись на цю особу всюди, куди тільки можна. Пан провідник був без бейджика і форми (зранку), тому інформації про його ім’я отримати не вдалось.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах