Прострочення гарантійного ремонту інтернет-магазином “Розетка”

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Олександр, який стверджує, що куплений планшет в інтернет-магазині “Розетка” через місяць перестав працювати та вже 4 раз віддається до сервісного центру. “02...

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Олександр, який стверджує, що куплений планшет в інтернет-магазині “Розетка” через місяць перестав працювати та вже 4 раз віддається до сервісного центру.

“02 лютого 2016 року в інтернет-магазині “Розетка” в м.Києві, придбав планшет Pixus Touch 10.1 3G вартістю 3950грн /товарний чек SSD1289658404697399601/. Через місяць планшет перестав працювати. В сервісному центрі “Restore” /м.Київ, вул.Межигорська 63/ планшет ремонтують вже 4-й раз. На сьогодні планшет в ремонті з 31 травня 2016-го року./квитанція №18223 від 31,05,2016/. Я маю право на 1% від вартості планшету за кожний день прострочки терміну гарантійного ремонту /14 робочих днів/. До кого мені звертатися? І якщо це не останній ремонт, то як мені забракувати цей планшет і отримати новий? Дякую!”

Контакт для журналістів:

Опубліковано: "Електронною книгою скарг України"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах