Прораб обікрав клієнта

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач. Чоловік скаржиться на прораба, який його обікрав, не завершивши рмонтних робіт та привласнивши аванс. Ремонтана компанія, за словами чоловіка, продовжує працювати....
remont-budinok-budivnyctvo-stroyka

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач. Чоловік скаржиться на прораба, який його обікрав, не завершивши рмонтних робіт та привласнивши аванс. Ремонтана компанія, за словами чоловіка, продовжує працювати.

Ось його лист:

Контакти для журналістів: 

“Спокусливі пропозиції сайту компанії http://stroyintrend.com.ua/ надихнули звернутися до них для організації та проведення ремонту в квартирі. Обіцяли постійну підтримку, контроль за роботою прораба. Сказали, що в них чесні, перевірені прораби.

В день, коли ремонт мав, згідно договору, закінчитися -телефон прораба вимкнувся, з квартири зник куплений новенький бойлер, міжкімнатні двері (4 штуки). Ремонт не закінчений. Прораб зник з черговим авансом 7500 грн. Робітникам прораб не платив. Фірма тепер пояснює, що прораб не є їхнім працівником, що вони знайшли його “по газеті” і ніякої відповідальності за його роботу і за ремонт в цілому не несе.

Мені відомо про подібні афери цього прораба ще по 2м адресам м.Харків, цю проблему підтверджує фірма. Stroyintrend продовжує свою діяльність, обдурюючи довірливих на теренах України. Квартира в м. Харків. Є фото.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах