Прораб обікрав клієнта

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач. Чоловік скаржиться на прораба, який його обікрав, не завершивши рмонтних робіт та привласнивши аванс. Ремонтана компанія, за словами чоловіка, продовжує працювати....

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач. Чоловік скаржиться на прораба, який його обікрав, не завершивши рмонтних робіт та привласнивши аванс. Ремонтана компанія, за словами чоловіка, продовжує працювати.

Ось його лист:

Контакти для журналістів: 

“Спокусливі пропозиції сайту компанії http://stroyintrend.com.ua/ надихнули звернутися до них для організації та проведення ремонту в квартирі. Обіцяли постійну підтримку, контроль за роботою прораба. Сказали, що в них чесні, перевірені прораби.

В день, коли ремонт мав, згідно договору, закінчитися -телефон прораба вимкнувся, з квартири зник куплений новенький бойлер, міжкімнатні двері (4 штуки). Ремонт не закінчений. Прораб зник з черговим авансом 7500 грн. Робітникам прораб не платив. Фірма тепер пояснює, що прораб не є їхнім працівником, що вони знайшли його “по газеті” і ніякої відповідальності за його роботу і за ремонт в цілому не несе.

Мені відомо про подібні афери цього прораба ще по 2м адресам м.Харків, цю проблему підтверджує фірма. Stroyintrend продовжує свою діяльність, обдурюючи довірливих на теренах України. Квартира в м. Харків. Є фото.”

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК