fbpx

Продавці одягу в інтернеті ігнорують права споживачів

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Тетяна. Жінка переконує, що замовлений в інтернеті одяг не підійшов їй, продавець у відповідь на претензію заблокувала покупця на сторінці у соцмережі....
odezda-odiag-moda-stil
Фото: www.ua.all.biz

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Тетяна. Жінка переконує, що замовлений в інтернеті одяг не підійшов їй, продавець у відповідь на претензію заблокувала покупця на сторінці у соцмережі.

Ось її лист:

Контакти для журналістів: 

“Через интернет (“Вконтакте” группа, где продаётся одежда MODNAKOVA) я купила спортивный костюм. Когда он мне пришёл, он оказался очень мелок в посадке и с коротким рукавом. Я написала об этом продавцу(https://vk.com/nadya_kovalenko), но она не захотела мне его менять и возвращать деньги, а когда я написала ей о правах потребителей, она попросту внесла меня в чёрный список! У меня есть №ТТН (был на 50% наложеный платёж).”

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК