Продавці дрогобицького магазину грублять клієнтам

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Вікторія, вона переконує, що до клієнтів комісійного магазину жахливо ставляться продавці. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів: “Скарга від 14.10.2015 року. Сьогодні я, взявши...
IMG_20151014_130418_1

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Вікторія, вона переконує, що до клієнтів комісійного магазину жахливо ставляться продавці.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів:

“Скарга від 14.10.2015 року. Сьогодні я, взявши з собою двох маленьких дітей і величезний кульок з одягом (в якому було 3 куртки), пішла у комісійний магазин (що розташований у м. Дрогобичі по вул. Грушевського, 15 і зарестрований на ПП Хлонь М.М.), щоб здати там одяг на комісію.

Прийшовши туди о 12:51, я попросила продавця, щоб вона оглянула їх і сказала, чи вони підійдуть на продаж. На що я отримала відповідь, що зараз у них обід. Я зауважила, що до обіду ще 7 хвилин і я не прошу їх оформлювати бланки, а просто подивитися, чи ці речі підійдуть. Продавець відмовила знову. Утретє я звернула її увагу на те, що ще нема обіду, а на вулиці на мене чекає двоє маленьких дітей, і щоб продавець просто глянув на товар і сказав, чи варто мені у майже мінусову погоду стояти годину з дітьми на вулиці і змушувати їх мерзнути, якщо куртки не підійдуть. А якщо підійдуть, то я повернуся за годину і оформлю їх.

Отримавши знову відповідь, що дітей моїх їй не шкода, а що їй шкода себе і вона не буде тратити свій час на мене. Попросивши книгу скарг і пропозицій, я побачила, що у ній є певні скарги на цих працівників і що жодна з них не розглянута. В цей час і справді настала пора обіду, однак до магазину заходили люди, вони міряли і купляли далі речі. У продавців двояке ставлення до клієнтів. Ті, що щось купують, отримують більш-менш нормальне обслуговування, а от ті, що здають речі, отримують образливі відповіді, привселюдне приниження і ігнорування.

Це не поодинокий випадок, багато моїх знайомих вже скаржилися на образливе обслуговування цих продавців. Одногу разу вони змусили на холоді чекати мою вагітну товаришку разом із двома дітьми, також мотивуючи це якимись неадекватними поясненнями. Продавці у цьому магазині холодні, непривітні, хамовиті і неввічливі. Вони постійно так себе поводять. У цей магазин за покупками я ходжу вже кілька років і шкодую, що досі не написала скаргу на них.

Фото магазину, їх сертифікат і недійсну книгу скарг я прикріплю до заяви.

IMG_20151014_130224 IMG_20151014_130305 IMG_20151014_130248 IMG_20151014_130418_1 IMG_20151014_130439_1

Також прошу звернути Вашу увагу, що у цьому магазині йде продаж неліцензійного та несертифікованого товару, буцімто з Німеччини, але ніяких сертифікатів відповідності та документів на них, я впевнена, у них не має. З повагою, Вікторія Чурсіна”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах